Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Robert
(neregistrovaný)
26. 12. 2016 12:26
S tím žigulíkem máte pravdu, ale také si musíte uvědomit, že embéčko bylo vývojově o víc jak deset let starší než žigul, ten navíc krom silnějšího motoru měl i moderní rozvod OHC a co se týče topení, tak je jasné, že u modernějšího vozu s motorem vpředu (navíc konstruovaného pro nepříznivé ruské podmínky) musí být topení mnohem kvalitnější, než u škodovky.
A co se týče vnitřního hluku, tak tisícovky MB měly paradoxně ve srovnání i nástupkyní Š100/110 nižší hladinu vnitřního hluku, byť to byla v podstatě stejná karosérie a o úzkých Š105/120 ani nemluvím.
Značné zlepšení v tomto směru přinesla až v polovině 80. let montáž zadní vlečené nápravy v pryžových lůžkách, která vnitřní hluk podstatně snížila.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM