Názor k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od Robert - S tím žigulíkem máte pravdu, ale také si...
Robert
(neregistrovaný)
26. 12. 2016 12:26
S tím žigulíkem máte pravdu, ale také si musíte uvědomit, že embéčko bylo vývojově o víc jak deset let starší než žigul, ten navíc krom silnějšího motoru měl i moderní rozvod OHC a co se týče topení, tak je jasné, že u modernějšího vozu s motorem vpředu (navíc konstruovaného pro nepříznivé ruské podmínky) musí být topení mnohem kvalitnější, než u škodovky.
A co se týče vnitřního hluku, tak tisícovky MB měly paradoxně ve srovnání i nástupkyní Š100/110 nižší hladinu vnitřního hluku, byť to byla v podstatě stejná karosérie a o úzkých Š105/120 ani nemluvím.
Značné zlepšení v tomto směru přinesla až v polovině 80. let montáž zadní vlečené nápravy v pryžových lůžkách, která vnitřní hluk podstatně snížila.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat