Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Jarda
(neregistrovaný)
25. 12. 2016 23:39
Chlapi, technické možnosti byly poplatné době, především politice, kdy z Moskvy přišel stop a bylo hotovo. Tolik chytrých a řemeslně zručných lidí bylo ušlápnuto a zahnáno do kouta. Dnes to není bohužel jiné. EU rozhodla, že od r. 2015 bude životnost vozidla 150000 km, a v současné době padlo rozhodnutí, které je již v platnosti, že auty vyrobená v r. 2019 a dále, budou mít v hlavní řídící jednotce program, který Vám umrtví auto po ujetí 250000 km. Zkrátka Vám Váš miláček oznámí, že máte 80 km k bezpečnému odstavení vozidla a potom je šlus. Bude Vás čekat revitalizace vozu v hodnotě asi 50 procent nového, nebo odtah do kovošrotu. Tohle ani komunisti nevymysleli. V porovnání se zahraničními vozy byly Š120 ve své době k smíchu, ale nic výrazně lepšího nebylo. Žigulík byl vlastně Fiat z ruské dílny. Minulá doba měla své mouchy, a nebylo jich málo, ale dnešek je snad prolhanější, než soc. propaganda.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM