Názor k článku Zajímavé a nadějné prototypy českých aut, které nikdy nevyjely na silnice od karel 3 - Ladislave /20:54/,nevím proč do této diskuze taháš politiku,jedna...

karel 3 (neregistrovaný)
Ladislave /20:54/,nevím proč do této diskuze taháš politiku,jedna věc byl materiál,který byl k dizpozici pro výrobu.A podle tebe tedy nechápu,proč se škodovky vyvážely do Belgie,Holandska a hlavně do GB.Patřily tam k levnějším vozům a zjisti si,kolik jich tam ještě jezdí /120/.A jak tady již někdo psal,nebyly jedinné v té době s touto koncepcí. Škodu 120 jsem měl,GLS,necelý rok,dal jsem ji pryč-důvod-závady -za všemi byl na vinně materiál.Za nějaký rok potom -po roce 89-jsem měl pěkné a silné auto západní slavné značky o 170ps,klasika motor vpředu,pohon zadní nápravy,každý se za ním otočil a v zimě jsem na horách na ujetém a neposypaném sněhu čuměl za škodovkama.Tak jsem dělal,že se kochám.A nezkoušej mě tady říkat, že s tím neumím jet.