Vlákno názorů k článku Za volantem Citroënu CX Break (1988): Originální kombík měl ještě větší kufr než dnešní Superb Combi od Vojtěch Maruška - Můj kamarád měl ne turbo 2, ale 3...
Vojtěch Maruška
(neregistrovaný)
2. 8. 2020 18:29
Můj kamarád měl ne turbo 2, ale 3 , což znamenalo provedení ala TDI , kde vstřikovací čerpadlo Bosch bylo "identické" s TDI VW, bylo to koupené z veletrhu , bohužel sehnat na tento "prototyp" díly byl problém. Nakonec se muselo motor předělat na turbo 2, dát mu klasické mechanické čerpadlo ROTO. Ještě dnes by mnoho vozů strčil tento model do kapsy, nejen prostorově, aerodynamicky, ale i motoricky, kdy OHV bylo nezničitelné na rozdíl od dnešních výtvorů. Ale přiznám se, že když jsem opravoval servo, a viděl převodové kolečko ze silonu, /převod přepouštěl olej/ tak ve mě byla malá dušička. Pevná vazba volant kola tam v případě poruchy téměř nebyla..Takže chcípnutí vozu za jízdy byl problém..Proto také byla ruční brzda na přední kola, aby bylo možno vůz zastavit..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin von Hombok
(neregistrovaný)
3. 8. 2020 21:18
Ruční brzda nebyla kvůli nouzovému zastavení ani omylem, ale proto, že po vypnutí motoru auto klesalo, ať už pomaleji, či rychleji a pokud by byla ručka na zadek a zařazený kvalt zároveň, tak ty síly na podvozek vyvolané tíhou auta a tím padáním nebyly to, co by bylo pro to auto úplně nejlepší. Mají to tak s tímhle podvozkem tuším všechny.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat