Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Za volantem Citroënu CX Break (1988): Originální kombík měl ještě větší kufr než dnešní Superb Combi. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Vojtěch Maruška (neregistrovaný)
Můj kamarád měl ne turbo 2, ale 3 , což znamenalo provedení ala TDI , kde vstřikovací čerpadlo Bosch bylo "identické" s TDI VW, bylo to koupené z veletrhu , bohužel sehnat na tento "prototyp" díly byl problém. Nakonec se muselo motor předělat na turbo 2, dát mu klasické mechanické čerpadlo ROTO. Ještě dnes by mnoho vozů strčil tento model do kapsy, nejen prostorově, aerodynamicky, ale i motoricky, kdy OHV bylo nezničitelné na rozdíl od dnešních výtvorů. Ale přiznám se, že když jsem opravoval servo, a viděl převodové kolečko ze silonu, /převod přepouštěl olej/ tak ve mě byla malá dušička. Pevná vazba volant kola tam v případě poruchy téměř nebyla..Takže chcípnutí vozu za jízdy byl problém..Proto také byla ruční brzda na přední kola, aby bylo možno vůz zastavit..