Mirek (neregistrovaný)
Perfektní text, překrásné fotky (předpokládám že Vírská přehrada a pan hrázný posekal k vůli Vám i trávu ). Gratuluji majiteli k opravdu výjimečnému vozu z doby kdy automobilky jako Citroen měly svůj vlastní charakter a schopné konstruktéry. Stejný model stával v 90kach u nás na ulici. Vždycky když jsem za ním parkoval svou Š120 jsem si říkal, to musí být ale svezení. Snad se mi ještě někdy poštěstí...
T.Hubík (neregistrovaný)
Měl jsem v letech 92 - 95 krásný 2,5 l benzin s třírychlostním automatem. Jeden dlouhý stěrač, radio svisle mezi sedadly, spotřeba nešla pod 10 l, přeposilované a strmé řízení, všechno zvláštní a úúúžasné pohodlí v měkkých křeslech. Nemělo to chybu a když jsme s tím vozili dříví do tábořiště v Lenoře, bylo to dost zvláštní. Systém sklápění zadních sedadel jako trabant, tedy sedák překlopit a opěradlo za něj. Ze dna sedáku se vyklopily kovové zábrany proti posunu nákladu. Když jsem do toho naložil na celnici 800 kg tiskovin a pak dva velcí chlapi, leželo to na břiše. Po nastartování se zvedlo a plavně jsme odpluli. Tlumiče moc netlumily, ale jinak no problem :-)
Michal (neregistrovaný)
Měl jsem taky jen Xantii a i tak jsem ve mě Citroen zanechal velký dojem. CX už má dneska svoji hodnotu. Bohužel, dnes už se u Citroenu žádné zajímavé auto koupit nedá. Hydraulicke pérování vůbec, sedačky komfort nenabídnou, protože se prizpusobily nesmyslné německé prkenosti a největší benzín je snad 1,4... pěkně to dojebali hoši francouzští, z jedinečného národního bohatství udělali nalestenou bidnou konfekci.
Vojtěch Maruška (neregistrovaný)
Můj kamarád měl ne turbo 2, ale 3 , což znamenalo provedení ala TDI , kde vstřikovací čerpadlo Bosch bylo "identické" s TDI VW, bylo to koupené z veletrhu , bohužel sehnat na tento "prototyp" díly byl problém. Nakonec se muselo motor předělat na turbo 2, dát mu klasické mechanické čerpadlo ROTO. Ještě dnes by mnoho vozů strčil tento model do kapsy, nejen prostorově, aerodynamicky, ale i motoricky, kdy OHV bylo nezničitelné na rozdíl od dnešních výtvorů. Ale přiznám se, že když jsem opravoval servo, a viděl převodové kolečko ze silonu, /převod přepouštěl olej/ tak ve mě byla malá dušička. Pevná vazba volant kola tam v případě poruchy téměř nebyla..Takže chcípnutí vozu za jízdy byl problém..Proto také byla ruční brzda na přední kola, aby bylo možno vůz zastavit..
Martin von Hombok (neregistrovaný)
Ruční brzda nebyla kvůli nouzovému zastavení ani omylem, ale proto, že po vypnutí motoru auto klesalo, ať už pomaleji, či rychleji a pokud by byla ručka na zadek a zařazený kvalt zároveň, tak ty síly na podvozek vyvolané tíhou auta a tím padáním nebyly to, co by bylo pro to auto úplně nejlepší. Mají to tak s tímhle podvozkem tuším všechny.
tbwstfz (neregistrovaný)
Za volantem Citroënu CX Break (1988): Originální kombík měl ještě větší kufr než dnešní Superb Combi - Autobible.cz [url=http://www.gdl76h3ke3fkb9l24089i1q8x9w8l9v6s.org/]utbwstfz[/url] atbwstfz tbwstfz http://www.gdl76h3ke3fkb9l24089i1q8x9w8l9v6s.org/