Názor k článku Za volantem BMW E39 M5 (1999): Splněný sen od Allskard - No, 8V opravdu není na denní ježdění, 8V...
Allskard
(neregistrovaný)
11. 8. 2017 22:02
No, 8V opravdu není na denní ježdění, 8V totiž NENÍ VŮBEC:)
V8 samozřejmě může být na denní ježdění výborná věc (mluvím z vlastní zkušenosti), jde ale pochopitelně jaká V8 to je a co si pod tím pojmem ten který člověk představuje.
Já jezdil s V8 5.7 denně d práce a zpět (10 km) a kamkoli jinam v rámci města - běžné pojížďky + samozřejmě výlety na srazy a pod. v letní sezóně.
Pro jiného člověka může ale "denní ježdění" znamenat i každodenní dojíždění do práce >50 km, víkendové cesty v řádu stovek km a podobně a takovýto nájezd s E39 M5 už znamená znatelný nárůst nákladů na provoz a údržbu, o optřebení mech. podskupin ani nemluvě. Málokdo z "běžných smrtelníků" si to může dovolit a ten, pro koho M5 byla dlouhá léta velkým snem ji asi tímto způsobem nebude chtít "ničit" a nechá si ji právě jako stylovou "víkendovku" :)
A mít 2 auta je, řekl bych, naprosté minimum, už jen proto aby člověk měl čím jezdit když je 1 z těch 2 aut v servisu, nikdo přece netvrdí že každé z těch aut musí mít hodnotu statisíců :)
Mám současně 2 auta už víc jak 10 let, obvykle něco "zajímavého" pro radost a něco levného, obyčejnějšího na poskakování městem a čím dál víc cítím že je to málo, že bych rád přikoupil druhé "zajímavé" auto :)
Tož, asi tak :-)
PS: Nevím jak na to nahlíží pan Červenka, ale dle mého názoru V6 (R6/B6) může být obojím a klidně i současně, jako příklad Xantia V6 (dělník) a XM V6 víkendovka :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat