Allskard (neregistrovaný)
No, 8V opravdu není na denní ježdění, 8V totiž NENÍ VŮBEC:) V8 samozřejmě může být na denní ježdění výborná věc (mluvím z vlastní zkušenosti), jde ale pochopitelně jaká V8 to je a co si pod tím pojmem ten který člověk představuje. Já jezdil s V8 5.7 denně d práce a zpět (10 km) a kamkoli jinam v rámci města - běžné pojížďky + samozřejmě výlety na srazy a pod. v letní sezóně. Pro jiného člověka může ale "denní ježdění" znamenat i každodenní dojíždění do práce >50 km, víkendové cesty v řádu stovek km a podobně a takovýto nájezd s E39 M5 už znamená znatelný nárůst nákladů na provoz a údržbu, o optřebení mech. podskupin ani nemluvě. Málokdo z "běžných smrtelníků" si to může dovolit a ten, pro koho M5 byla dlouhá léta velkým snem ji asi tímto způsobem nebude chtít "ničit" a nechá si ji právě jako stylovou "víkendovku" :) A mít 2 auta je, řekl bych, naprosté minimum, už jen proto aby člověk měl čím jezdit když je 1 z těch 2 aut v servisu, nikdo přece netvrdí že každé z těch aut musí mít hodnotu statisíců :) Mám současně 2 auta už víc jak 10 let, obvykle něco "zajímavého" pro radost a něco levného, obyčejnějšího na poskakování městem a čím dál víc cítím že je to málo, že bych rád přikoupil druhé "zajímavé" auto :) Tož, asi tak :-) PS: Nevím jak na to nahlíží pan Červenka, ale dle mého názoru V6 (R6/B6) může být obojím a klidně i současně, jako příklad Xantia V6 (dělník) a XM V6 víkendovka :)
skodafil (neregistrovaný)
Podle mne jsou auta potreba tri. Delnik na vozeni sekacky do servisu, DD s nejakym fun factorem a pak fakt sranda vozejk s max fun factorem. Kdyz se to trochu prekryva, nastavaji skvele momenty vahani nad klicky co si dneska vzit. Karel je dobrej a jeho M5 je v dobrych rukou. Co poridi dal? 507?