blue.sun (neregistrovaný)
To je tedy zase blábolčlánek... Vážení nevážení, s malým kombi s benzinovým motorem mám při stejném jízdním režimu shodnou spotřebu, tak kde berete ty vaše "dva litry navíc"? Ano, dokázal bych s ním jezdit za osm, ale nanejvýš pár hodin, protože bych brzy dojel na překračování rychlosti...
František Šťastný (neregistrovaný)
Souhlasím, zase propagační článek. Moje spotřeba s Octaviíí 1,4 TSI byla dlouhodobě na 5,5 až 5,6 l/100 km. A to nemám zrovna lehkou nohu. Při šetrnější jízdě pak 4,5 l benzínu/100 km. Jezdím přitom kolem 70 tisíc km za rok.
Marek (neregistrovaný)
:-) jezdím s Toyotou Auris Sportsturer (kombi) hybrid a moje spotřeba je od cca 3,5 - 4,5 l/100 km(nižší mimo dálnici) s atmosférou 1,8 l, nižší spotřebu. Takže diesel se může jít schovat. A to nehovořím o dlouhodobých servisních nákladech v autoriz. serivse na diesel, což ve srovnáních nikdo neuvádí.. I když půjdu do servisu 2x na 30 tis.km jsem na třetině nákladů max. ve prospěch benzín atmosféry. Jezdil jsem v posledním Passatu 2l Tdi 140 kW a pouze mimo obec jsem se blížil tabulkově 5l/100km jinak dálnice vždy přes 6 /100 km s lehkou nohou na plynu... To že je hybrid Toy.Auris dražší už také neplatí při srovnání s běžnou Octavií a srovnatelnou výbavou, automatem (e-CVT u Toy) je na tom Toyota lépe! - do města ideál - doporučení pro redakci :-)
Martin (neregistrovaný)
Máme jako druhé auto stejný Peugeot 2008 s 1.2 Puretech 82 kW, po 3500 km je spotřeba při dojíždění denně do Prahy 20 km přesně 6l