Jan (neregistrovaný)
Ach jo. Dokud spotřebitel bude trouba, o jehož svéprávnosti se dá mnohdy úspěšně pochybovat, budou se dít i tyto šmeliny. To je jako s počtem kilometrů tak legračně zmíněným. Pokud budou ti mamlasi chtít, aby 10, 15, 20 let stará vrána měla 68 či 100 tkm, tak budou bazarničtí šmejdi tuto poptávku doplňovat patřičnou nabídkou. A svým způsobem jim to ani nejde mít za zlé. Zkuste někdo jako přímý majitel (uživatel auta a ne překupník s vraky naglančenými naoko) nabídnout káru s přiznanými vadami a km. Těžký nezájem, protože od 15 let staré vrány se šrámy a stav km kolem 300k či více prostě neočekávají... A to samé je bájná legenda o tom, že v Německu jsou ty vrány lepší, že s nimi nekšeftují Turci, že se tam nešmelí... Kam se vytratil selský rozum a počty? Tedy že pokud koncernové auto střední třídy, typický služebák/taxík najede první roky kolem 60, spíš 100 tkm ročně, tak i když v dalších letech to bude o něco méně, patrně to aspoň 30 tkm ročně bude. A pronásobení počtem let dá hrubý odad toho, že pokud vozidlo nestálo někde po totálce na vrakovišti, tak tyto km naběhalo. A konečně, málokdo bude prodávat auto, které je jen sednout a jezdit, nebylo ani nákupním košíkem škrábnuté... Spíš to bude něco takového: https://www.youtube.com/watch?v=aI4psFcBVys
audis (neregistrovaný)
rávě s ojetinami se stočenými kilometry je v Česku stále problém. Podle některých studí má až třetina prodávaných bazarových vozů falešné kilometry. Přitom za prodej takového vozu hrozí až třímilionová pokuta. Nejčastěji stáčí vozy Škoda Octavia, Škoda Fabia či Volkswagen Passat. V případě Octavie to může být téměř polovina aut, u Fabie 46 procent a u Passatu 45. "může, možná, snad má, ůže být, stále problém. Správně takto: Stálý problém má zadavatel tohoto článku, který správně neví co napsat! :-) ------ přestaňte strašit lidi, situace je stejná jako před 10 lety, nevyvolávejte poplašnou zprávu. je to fakt ubohé.