Názor k článku Wartburg slaví třicáté výročí. Nikoliv ten dvoutakní, ale čtyřtaktní verze 1.3 od Kubik - Oficiálně byl v ČSSR snad jen jeden kus,jako...

Kubik (neregistrovaný)
Oficiálně byl v ČSSR snad jen jeden kus,jako hlavní cena v tehdejší loterii. Prospekty v češtině už byly i vytištěny. Ten důvod pro to,že se nezačalo s importem byl mnohem jednodušší...konkurence Favoritu. Protože v době kdy byl vyráběn pouze 5dv Favorit,měl Wartburg 3 druhy karoserie, sedan , kombi Tourist a pickup Trans a jeho prodlouženou verzi Ihlling Trans. Jen málo kousků bylo poté dovezeno a oficiálně přihlášeno,hodně ostatních 4 taktů bylo tehdy pololegálně přihlášeno (Písek a pár dalších měst) na původní dvoutaktní doklady. Tehdy to prošlo a tak i já mám ve velkém TP čtyřtaktní údaje správně,ale datum uvedení do provozu 1980.