Vlákno názorů k článku Vzkaz pražským radním: Nekousejte do ruky, která vás živí. Když chcete dostat lidi z aut, nabídněte jim lepší alternativu od Robert - Je to strašné tendenční - a nepravdivé....

Robert (neregistrovaný)
Je to strašné tendenční - a nepravdivé. Lidé nejsou závislí na autech, jsou líní a štítí se socky. Centrum Prahy je přitom tak malé, že stačí cca půl hodiny přejít z jedné strany na druhou. Je pravda že chybí infrastruktura zachtnych parkovišť jako i okruhy. Nadavat na pruhy pro bus IZS a taxi je také kravina naopak těch by mělo být víc aby dopravní obsluha stíhala a ti co jsou líní ať si počkají v kolone a upřímně bych přivítal i mýtné které by se dalo využít na posílení hromadné dopravy. A v době internetových technologií fakt není nutné aby každý kvůli schůzce okamžitě sedal do auta ono by lidem i prospělo chodit a po historickém centru jenom chodit a pít kávu na chodníku jako všude ve svete
Robert (ona) (neregistrovaný)
Je to skutečně objektivní a pravdivé. Lidé i celosvětová prosperita jsou opravdu závislí na autech. Obviňovat někoho z lenosti či ostychu je na facku. Centrum Prahy se může zdát někomu malé a někomu zas velké, ale rozhodně nikoho nezajímá, za jak dlouho ho nějaký Robert přejde z jedné strany na druhou. Je zřejmá pravda, že chybí infrastruktura záchytných parkovišť jako i okruhy. Nadávat na pruhy pro bus IZS a taxi je správné, pokud jsou tyto pruhy zřizovány nekoncepčně a se zlým úmyslem poškozovat plynulost dopravy. Takové vyhrazené pruhy by neměli být žádné. To zajistí lepší plynulost a dopravní obsluha bude stíhat bez potíží. Ti co jsou líní a chtějí se vést s řidičem - ať si počkají v koloně busů, tramvají a jiných dopravních prostředků, kde si jenom tak sedí a hrajou hry na mobilu. A upřímně lidi, kteří vítají i mýtné které by se dalo využít na posílení hromadné dopravy jsou idi0ti. I v době internetových technologií je na zvážení každého, zda kvůli schůzce nebo čemukoliv sedne svého do auta. Ono by lidem i prospělo neremcat a nenařizovat ostatním, že mají po historickém centru jenom chodit a pít kávu na chodníku. Nikoho nezajímá, že idi0ti jsou všude ve světě.
xavier (neregistrovaný)
Vyhrazené pruhy pro autobusy, IZS - chápu jejich smysl. Ale nechápu, proč ho smí využívat taxi. Nakonec stejně veze stejně osob jako každý jiný osobák. Navíc taxi najezdí vlastně v té dopravě víc km než kdo jiný. Jede pro zákazníka, pak se zákazníkem a pak zase na stanoviště, tak nechápu proč má mít taxi výhody MHD, když vlastně dopravu ještě více zahušťuje.