Robert (neregistrovaný)
Je to strašné tendenční - a nepravdivé. Lidé nejsou závislí na autech, jsou líní a štítí se socky. Centrum Prahy je přitom tak malé, že stačí cca půl hodiny přejít z jedné strany na druhou. Je pravda že chybí infrastruktura zachtnych parkovišť jako i okruhy. Nadavat na pruhy pro bus IZS a taxi je také kravina naopak těch by mělo být víc aby dopravní obsluha stíhala a ti co jsou líní ať si počkají v kolone a upřímně bych přivítal i mýtné které by se dalo využít na posílení hromadné dopravy. A v době internetových technologií fakt není nutné aby každý kvůli schůzce okamžitě sedal do auta ono by lidem i prospělo chodit a po historickém centru jenom chodit a pít kávu na chodníku jako všude ve svete
Robert (ona) (neregistrovaný)
Je to skutečně objektivní a pravdivé. Lidé i celosvětová prosperita jsou opravdu závislí na autech. Obviňovat někoho z lenosti či ostychu je na facku. Centrum Prahy se může zdát někomu malé a někomu zas velké, ale rozhodně nikoho nezajímá, za jak dlouho ho nějaký Robert přejde z jedné strany na druhou. Je zřejmá pravda, že chybí infrastruktura záchytných parkovišť jako i okruhy. Nadávat na pruhy pro bus IZS a taxi je správné, pokud jsou tyto pruhy zřizovány nekoncepčně a se zlým úmyslem poškozovat plynulost dopravy. Takové vyhrazené pruhy by neměli být žádné. To zajistí lepší plynulost a dopravní obsluha bude stíhat bez potíží. Ti co jsou líní a chtějí se vést s řidičem - ať si počkají v koloně busů, tramvají a jiných dopravních prostředků, kde si jenom tak sedí a hrajou hry na mobilu. A upřímně lidi, kteří vítají i mýtné které by se dalo využít na posílení hromadné dopravy jsou idi0ti. I v době internetových technologií je na zvážení každého, zda kvůli schůzce nebo čemukoliv sedne svého do auta. Ono by lidem i prospělo neremcat a nenařizovat ostatním, že mají po historickém centru jenom chodit a pít kávu na chodníku. Nikoho nezajímá, že idi0ti jsou všude ve světě.
xavier (neregistrovaný)
Vyhrazené pruhy pro autobusy, IZS - chápu jejich smysl. Ale nechápu, proč ho smí využívat taxi. Nakonec stejně veze stejně osob jako každý jiný osobák. Navíc taxi najezdí vlastně v té dopravě víc km než kdo jiný. Jede pro zákazníka, pak se zákazníkem a pak zase na stanoviště, tak nechápu proč má mít taxi výhody MHD, když vlastně dopravu ještě více zahušťuje.
Jirka (neregistrovaný)
V článku je určitě hodně pravdy a dobrých postřehů. Nemůžu ale souhlasit s tím, že většinou auty jezdí ti, kteří nemají jinou možnost. Jasně, je spousta zaměstnání, které to vyžadují, spousta okolností atd. Ale dle mého názoru, postatnou část kolon tvoří ti, co jsou jen pohodlní. Je to takový začarovaný kruh. Pro jízdu v jednom či dvou preferuji jednostopé prostředky.
Rudolf5 (neregistrovaný)
Pravda je že Praha z infrastrukturou zaspala a teď hledá jak z toho ven a pochopitelně si popel sipat na hlavu nikdo nebude to přece nemá úroveň. Nejlépe to někam na někoho přešoupnout to je přece kulantní řešení, ukázat na jiné. No a kdo by mohl být viník ? Toho hledat nebudem, toho určíme ve všeobecné rovině aby nemohl být nikdo dotčený. Hlavně aby se neprovalilo že na těch vyhřátých židlích jen sedíme a nic neděláme "ehm přece vimíšlíme zákazy, buzeraci, papírování a jiné náročné věci no" ještě aby jsme o tu židli přišli co by ty Pražáci bez nás dělali. Po třiceti letech si říkám Horší jak za komunistů .
Renoár (neregistrovaný)
Taky si myslim,že je dost hloupé,že je v centru spousty prázdných domů které nechávají majitelé spekulativně chátrat místo toho aby v nich byly byty. místo toho se okolo prahy zastavují pole,protože ouředníčci chtějí luxus práce v centru ale život na venkově. Dle mne venkov patří změdělcům a úředníčkům zas město.nebo at uředníčci uřadujou z domova když už chteji bydlet v zelenym. Tyhle nesmyslný transfery osob mne iritují.
Vojta (neregistrovaný)
Problém je, že pozitivní motivace je pracná, negativní snadná. Jednoduchý jiný příklad - pokud si lidé stěžují na hluk u silnice (Magistrály,...), je jednodušší nainstalovat značky s omezením rychlosti (a měřit s výběrem pokut), než upravit povrch asfaltu na méně hlučný...