Vlákno názorů k článku Vytlačovací rám policejních Octavií vyvolal pozdvižení. Předpisům ale vyhovuje od Bronislav - Pokud do vás narazí policejní auto s ...

Bronislav (neregistrovaný)
Pokud do vás narazí policejní auto s rámem či bez rámu, furt to bude stejná perda. Jakýkoliv osobák vám podmete nohy a následně jste na čelním skle bez ohledu na výšku nebo tvar čela osobního auta. Policejní auta to měla mít už dřív, né až teď. Statisticky, kolik lidí-civilů ročně srazí policejní auto. Vše záleží na způsobu jízdy, stavu vozovky a dobrém řidiči při stresové jízdě při policejním zásahu. Po ČR jezdí spousta suv s mohutnými rámi a nikoho to nezajímá a auto Škoda se musí doprošovat zákonodárců o alespoň minimální rozměr. To je teda prča.
Rada (neregistrovaný)
Nechápu, jak je možné, že jsou rámy na SUV legální. Hlavně že každý, kdo chce závěsné zařízení, si musí připlatit za sklopné a běda když ho nesundá v době, kdy ho nevyužívá. Zajímalo by mě, kolik hvězd za ochranu chodců by SUV dostala, pokud by se crash test prováděl s ochranným rámem. Náraz auta s rámem do boku jiného auta by asi také dopadl "zajímavě". Chápu, že na skutečném terénním autě může rám v terénu připsět k ochraně auta. Myslím, že rozumné by bylo povolovat rámy u aut vybavených navijákem nebo redukční převodovkou nebo zvýšeným sáním. Tedy u aut, která jezdí do těžkého terénu.