Rada (neregistrovaný)
Ono jde ale o to, jestli ten rám není příliš nebezpečný pro nevinné lidi, kteří mohou být policejním vozem sraženi. Pokud to otestuje například EURONCAP a chodec sražený autem s rámem dopadne stejně jako chodec sražený autem bez rámu, tak mají rámy i mojí podporu.
Clark (neregistrovaný)
Já s tím rámem problém nemám, chápu že v dnešní době čelí policie spoustě šílenců za volantem kde ten rám může pomoci ale ať mě pro boha nikdo nezkouší namluvit že to není při srážce s chodcem daleko ničivější než běžný nárazník. Tohle nadělá z kostí v nohou řezanku kterou už nikdo nedá dohromady. Na podobné pohádky jsem už moc starý a zkušený.
Tonda (neregistrovaný)
Nedoporucuje se vytlaceni ci naraz ve vysi rychlosti nez je 55km/h , uz vidim ty nemehla jak to budou pouzivat i treba v 80km rychlosti. Zbytecna a zcela určitě předražená patada na policejní vozy. A ze to v pripade srazeni chodce neublizi vic nez než bez rámu, hm tak to je dobrej blábol. To co Policie ČR poslední dobou vymýšlí je opravdu k pokukání.
peterson (neregistrovaný)
Toníku když se kácí les lítají třísky.Doporučují zastavit ty šulíny jakým koliv způsobem a ještě udělat Show na náměstí veřejným zbičováním a vylepít jeho ksicht ať všichní vědí a vidí kdo má u pr*ele životy neviných lidi před ujížděním.
Vladimír (neregistrovaný)
nektere nazory jsou opravdu tvoreny hlavou s poskozenym mozkem. ... co kdyby policajti chodili radeji pesky a vsechny vozy jim sebrali.... a radeji jim sebrat i pistoli....jelikoz autem s ramem muzou oblizit chodcum a pistoli je muzou zastrelit.... a co kdyby radeji policii zrusili uplne...? nozory typu....ze chodci muzou tim ramem ublizit vice nez naraznikem ja fakt smesne....ano....muzou...to je veda co...? ale kdyz se podivam kolem sebe....tak pitomcu na silnici je toliko....ze policejni ramy se v nich ztrati jako kapka v mori.... zase clanek...ktery pritahuje prevazne hlupaky....
Rada (neregistrovaný)
Policista, který riskoval zdraví svého kolegy a nastrčil služební vozidlo do cesty jezdci na motorce tak, že to jezdec skoro nepřežil, byl veřejností označen za hrdinu a od pana Bernarda dostal za odměnu pivo na rok zdarma. Jiní policisté byli velebeni za to, že zvládli pronásledovat zfetovaného mladíka dokud nezajel na polní cestu, kde zapadnul. Kdyby se to dělalo tak, jak navrhujete, tak by policisté nemohli dělat podobné hrdinské činy Teď ale vážně. Někdy je skutečně lepší prchajícího zastavit, protože by mohl někoho zranit nebo zabít.
Petr Pasel (neregistrovaný)
Pořád a pořád dokola, zloděj volá chyťte zloděje směšné. Nesouhlasím s tim ,když zfetovany nebo opilý řidič takto hazarduje ###a teď pro všechny, zběsilou jízdu tohoto vola, ale zpusti právě policie ,nato nezapomeňme ano jaké řešení vybrat pro zastavení daného řidiče velmi těžké ,ale rám na autě ten to nebude .Nejhorší jsou ty řeči obhajoby a víte co já ho budu na mě auto chtít také budu moct.
Bronislav (neregistrovaný)
Pokud do vás narazí policejní auto s rámem či bez rámu, furt to bude stejná perda. Jakýkoliv osobák vám podmete nohy a následně jste na čelním skle bez ohledu na výšku nebo tvar čela osobního auta. Policejní auta to měla mít už dřív, né až teď. Statisticky, kolik lidí-civilů ročně srazí policejní auto. Vše záleží na způsobu jízdy, stavu vozovky a dobrém řidiči při stresové jízdě při policejním zásahu. Po ČR jezdí spousta suv s mohutnými rámi a nikoho to nezajímá a auto Škoda se musí doprošovat zákonodárců o alespoň minimální rozměr. To je teda prča.
Rada (neregistrovaný)
Nechápu, jak je možné, že jsou rámy na SUV legální. Hlavně že každý, kdo chce závěsné zařízení, si musí připlatit za sklopné a běda když ho nesundá v době, kdy ho nevyužívá. Zajímalo by mě, kolik hvězd za ochranu chodců by SUV dostala, pokud by se crash test prováděl s ochranným rámem. Náraz auta s rámem do boku jiného auta by asi také dopadl "zajímavě". Chápu, že na skutečném terénním autě může rám v terénu připsět k ochraně auta. Myslím, že rozumné by bylo povolovat rámy u aut vybavených navijákem nebo redukční převodovkou nebo zvýšeným sáním. Tedy u aut, která jezdí do těžkého terénu.
mirek225 (neregistrovaný)
Takže z Česka se stane zřejmě policejní stát se zabijáky za volantem, protože pokud uvedou pronásledované vozidlo v rychlosti kolem stovky žduchnutím do neočekávaného smyku, na devadesát procent mohou ohrozit život posádky. A pokud se najde bezmozkový policajt a "předvede" se v uzavřené osadě, tak poteš pan Bůh všechny v blízkosti. A že jsou někteří policajti na palici, se už ukázalo mnohokrát...
Standa1 (neregistrovaný)
Budu reagovat na komentáře co se týče poutání řidičů atd a bezpečnostní rám je podle mě spíše beranidlo a s rámem nemá nic společného jelikož je tak úzký .Bezpečnostní pásy u policie nemusí být vždy zapnuté vztahuje se na to výjimka z důvodu že policista musí být 100% připraven rychle opustit vozidlo při nárazu s pachatelem pokud není zraněn musí pachatele zajistit a samozřejmě mu v případě nouze musí dít první pomoc .Pokud je pachtael zraněný první je záchrana života a pak až co způsobil .Takto úzký bezpečnostní rám je nezvklý ale pokud prošel atestaci nevidímv tom problém .Pravdou je že esteticky působí neforemně a asi bych mu doplnil i ochranu celého předku a tím by pak vypadal jako u Amerických patrol .Ale roubovat takové prvky na osobní auto je diskutabilní a na zadržení pachatele by se spíše měla používat s ochranným rámem SUV a jejich účinnost je daleko vyšší díky vyšší váze a jinému těžišti vozidla .Ale pokud Škoda dodává policii i takové vozy věřím že testování nepodcenila a ověřila ho na všech možných situacích jelikož bezpečnost je na prvním místě až pak je služba a policejní činnost .
Jiří Kuča (neregistrovaný)
Nevím ale rám není novinkou ,je to stará záležitost ale přesto ,zajímalo by mě kdy policista má být poután a kdy ne. Slyšel jsem že poutáni musí byt vždy pouze při akcích nemusí ,tak jak to je .Stále vydím nepřipoutané, přitom jedou plynule a žádnou akci nemají ,egzistují jiná pravidla silničního provozu než pro ostatní řidiče.
Radovan (neregistrovaný)
Tak retardi kdyz vam sfetovanej frajer srazi dite a zacne ujizdet a policie ho diky tomu zastavi bez velkych skod na majteku. Tak jsem pak zvedavej na vas názor. Je vidět že nelitate do Ameriky tam to má skoro kazde vozidlo policie. A přál bych si aby policie CR mela stejne pravomoci jak v Americe.
Martin Hessler (neregistrovaný)
Ahoj retarde. Odpovím ve tvým stylu, retarde, když už jsi všechny tak uctivě oslovil. Až ti zdivočelej fízl, co spěchá na svačinku, sejme služební vochcáfkou dítě a sešrotuje ho na tatarák, místo aby si jen trochu natlouklo, protože měl na čumáku tuhle vychytávku, budeš fňukat jak želva. A nikde se ničeho nedovoláš, protože fízl je holt fízl a může všecko, milej retarde. Předek auta je tvarovanej tak, aby nelámal ruce, nohy a páteř. A trubkovej rám dělá přesně tohle, proto se už na civilní káry nesmí montovat. Jen na ty fízlí, protože to je holt něco jinýho, to jsou nadlidi a nebouraj! Retarde...
Standa1 (neregistrovaný)
Tady je proč a kdy se musí připoutat a prosím čtěte pozorně jaké jsou vyjímky ze zákona Podle zákona o provozu na pozemních komunikacích má povinnost připoutat se nejen řidič, ale každá přepravovaná osoba, pokud je sedadlo bezpečnostními pásy vybaveno. V zákoně je však uvedeno i několik výjimek, kdy se lidé poutat nemusí. Jedna z nich se týká posádek vozidel ozbrojených sil a integrovaného záchranného systému. Ty se nemusí poutat v případě, že řeší mimořádné události a použití bezpečnostního pásu může bránit v rychlém opuštění vozidla. Výjimka se vztahuje také na instruktory autoškol, řidiče při couvání a osoby menší než 150 centimetrů, ale zároveň starší 18 let. Zákon s výjimkou pamatuje i na zdravotní důvody řidičů či přepravovaných osob. Může se stát, že lékař z jakéhokoliv důvodu používání bezpečnostních pásů nedoporučuje. V tomto případě ale musí osobě vystavit potvrzení a člověk oproštěný od této povinnosti jej musí policistům na požádání předložit. Z toho jasně vyplývá i povinnost mít tento i doklad neustále u sebe. Pokud se nejedná o stav trvalého rázu, musí být platnost lékařského potvrzení časově omezena a to na dobu jednoho roku. Pokud je ve vozidle přepravováno dítě, pak musí být umístěno v dětské autosedačce a to na všech typech komunikací. Při výběru autosedačky je důležité dbát na to, aby byla homologovaná a odpovídala věku, výšce a hmotnosti dítěte. Pokud kupujete sedačku tzv. z druhé ruky, dejte pozor, zda není poškozená. Při dopravní nehodě by totiž dost zásadně mohla ohrozit život či zdraví dítěte. Dětské zádržné systémy jsou určeny pro děti menší 150 centimetrů a s hmotností nižší než 36 kilogramů.
Standa1 (neregistrovaný)
Dávám rady řidičůmPTady přidávám veškeré pravomoce Policie Vojenské policie Městské Policie zaměstnavatelů a Celníků a rada právníka že nikdy se sám neudávejte koho to vše zajímá tady je odkaz na zajimavý článek kde se dočtete že Celníci nemohou provádět test na alkohol a ani na drogy u řidičů což je podle mě nesmysl a zákon by to měl upravit jelikož si to odporuje při kontrolách kde není policie a řidič je evidentně opilý by mu Celník nemohl zabránit v další jízdě nemá na to pravomoc .A silniční Celníci by měli spadat do stejné kategorie jako Policie .A třeba Policisté mohou při plnění služebních úkolů bez majáků a zvukové signalizace překračovat rychlost a Městská policie a Celnívci Vám nesmějí kontrolvat občanský průkaz jen řidičsky a technický a potvrzení například od lékaře že nemusíte být připoutaní takže si to přečtěte celé ušetříte si za zbytečné pokuty :https://www.auto.cz/na-co-maji-pravo-policiste-a-straznici-proc-se-sami-udavame-74704
Pavel A (neregistrovaný)
Mé ženě zničil zadek Fabky jeden týpek s BMV, který měl ve předu chromovanou "hrazdu" při výjezdu z parkoviště polikliniky v Ostravě. Nevidím důvod, proč by podobný rám nemohla mít na svých vozech i policie. Ještě bych jim k tomu povolil i držák na kulomet! Hold někteří pracháči si myslí, že si mohou dovolit vše.
Martin Hessler (neregistrovaný)
Další křiklavý příklad nerovnosti před zákonem, úřednické diktatury a faktu, že ČR směřuje mílovými kroky k policejnímu státu. Civilním vozidlům byly trubkové ochranné rámy zakázány, údajně z důvodu bezpečnosti chodců (při byť i lehkém střetu s takto vybaveným vozidlem mají být následky smrtelné). Ale policejním übermenschům byly povoleny a na náklady daňového poplatníka namontovány! Údajně, jak jinak, opět kvůli bezpečnosti. Pro obyčejného smrtelníka znamená úmyslné najetí na jiné vozidlo (čili úmyslné zavinění dopravní nehody) trestní stíhání, ale šlechta v uniformách s hypertrofovaným egem si to dovolit může. U nich je to totiž něco jiného... Klidně si dovolí srazit a zmrzačit člověka, následně vystoupit z auta a ještě do něj kopat. Nikdo je za to neodsoudí ani nepotrestá. Policisté jsou zvyklí, že mohou oklackovat a obejít jakýkoli zákon. A zjevně došli k závěru, že mohou ignorovat i ty fyzikální. Jezdí v autech nepřipoutaní (oni přece mohou, jim za to nic nehrozí), kašlou na dopravní předpisy i na Zákon o Policii ČR a pak se tváří ublíženě a vyděšeně, když někdo z nich někde napálí betonový sloup a vystoupí ze služebního auta skrz čelní sklo. Div že nevyhlašují státní smutek a fňukají, jak mají nebezpečné povolání. Nikdo z nich ani sám sobě, ani veřejnosti nepřizná, že kolegové neměli být tupci, použít bezpečnostní pásy a nejet jako dobytek. A v tom je ta nerovnost lidí před zákonem. Jeden nesmí a je za něco trestán, mnohdy až neúměrně tvrdě. Druhý smí, z titulu své funkce a postavení. A postih pro něj neexistuje. Dokud bude stav společnosti takový, jaký je, a dokud se najdou omezenci, kteří tuto nerovnost před zákonem obhajují, ČR nikdy nebude právním státem. Existence právního státu totiž předpokládá, mimo jiné, existenci práva, rovnost práva a vymahatelnost práva. Jelikož ty druhé dva postuláty jsou v naší zemi pouhou iluzí, je sama existence práva popřena. Místo něj existuje bezpráví.
Sumy (neregistrovaný)
Je to už starší statistika, ale jasně z ní vyplivá, že policejní auta způsobí v průměru 2 nehody denně... Tedy je to nejrizikovější skupina řidičů. Pohádky o mladých v černém bmw ať si nechaj pro důchodce. https://www.policie.cz/clanek/pocet-sluzebnich-vozidel-a-statistika-nehodovosti-techto-vozidel.aspx A jezdit fakt neumí. A temhle ramum se směju. U 90%aut s tím maximálně polamou plasty na nárazníku. Me by ani na nárazník nedosáhli :-) Jo ale chodci... Další věc je ta, že teď i při sebemenším tukanci budou opravovat celý předek, protože prodělat tam na auto se samonosnou karosérii může napadnout jen protějšího jedince. Ale co, mi to z tech 3% co platime v povinem ruceni navic do fondu zabrany skod zaplatime, že...
Jakub (neregistrovaný)
Takze pokud jsou to statni auta tak muzou vse ale pokud by si chtel normalni clovek udelat neco na aute co je taky homologovany uz ma problemy na stk. No vlastne v dnesni dobe uz i novy auto co sjede z linky a pojede se snim hned na stk tak uz ma problemy. Myslite ze je to v poradku? A ted by me zajimalo podle kterych predpisu prochazi tyto policejni auta technickou, protoze tento ochrany ram neni vubez bezpecny zas pro verejnost. Pojedou srazi cloveka a ten to pak odskace vic jak kdyz by tam ten ram nebyl. A kdyz ja si dam do auta ochrany ram ktere je prisroubovany ke karoserii takze ji vyztuzi a chrani daleko vice posadku nez ten jejich na narazniku tak proc me snim nepustej pres stk kdyz vlastne je to bezpecnejsi mnohem a vice to ochrani posadku. Nahore by se meli uz konecne zamyslet
Tom (neregistrovaný)
Na co to naši ozbrojení nemakačenkové asi mají? Na to, aby sejmuli toho obyčejného smrtelníka, který si dovolí lézt přes JEJICH cestu, když ONI spěchají na kafe na benzínku. Na to to je. Jinak na hovno. A když takhle upravenou fízlkárou někoho sejmou, tak stejně dostanou jenom kázeňský trest. jako vždy. A kuželky na přechodech se hrají dál... Jako třeba tady: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/soud-uznal-vinnym-policistu-srazil-zenu-na-tramvajovych-kolejich.A190724_130132_praha-zpravy_rsr A když teď budou mít v ruce fízlkáru s beranidlem, to těm ozbrojeným instalatérům, kteří se nejsou schoní uživit jinak, než buzerováním lidí, vzroste seběvědomí !!! Občane prchej, jede nejmocnější a beztrestné božstvo !
ss (neregistrovaný)
Policejní blbouni nejsou schopný jet ani rovně. Co takhle sehnat něco takovýho a v klidu si pro toho silničního piráta dojet. Možná cestou nikoho nezabije. https://youtu.be/Ilnq8cggEDI?t=270 A nebo možná tohle https://youtu.be/X-VkkC0rRvA?t=61
Jarda (neregistrovaný)
SUV ovšem nejsou na provádění PIT (a celkově policejní honění) až tak vhodná, a to právě kvůli vyššímu těžišti. Tím pádem se jednak snáz převrátí (takže musí v zatáčce pomaleji) a za druhý už jsem viděl několik videí nepodařených PIT z US jejichž společným jmenovatelem bylo právě policejní SUV (někteří se dokonce sami převrátili).
Chung (neregistrovaný)
Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister is analyzing such things, therefore I am going to let know her.|