Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Roman
(neregistrovaný)
23. 8. 2017 13:38
Dobrý den, vzhledem k tomu, že pracuji nějakou tu řádku let v autorizovaném servisu, dovolím si napsat komentář, kdy mohu čerpat ze svých bohatých zkušeností. Pravděpodobně ten kdo napsal článek a čerpal moudra, měl uvést v prvé řadě rozměr těch nejběžnějších pneumatik, protože potom co je zde uvedeno je velice zavádějící. Rozdíly v cenách a kvalitě pneumatik jsou velice značné, těch zmíněných pár stovek je max. pro 13.až 14.palcový rozměr kol. Od vyšších rozměrů, či offroadových pneu to jde výrazně výše a rozdíly jsou i v několika tisících korun za jednu pneumatiku. Osobně doporučuji zákazníkům koupit pneumatiku co doporučuje výrobce vozidla, případně se poradit v autorizovaném servisu, prodejně nd. Takové pneumatiky jsou v prvé řadě již otestovány na nových vozidlech a není s nimi prakticky žádný problém. za co bych pochválil autora článku, je to když se zmínil o podvozku. Ano ve skutečnosti je to alfa omega v porovnání s jízdními vlastnostmi vozidla. Pokud si někdo myslí, že koupí perfektní pneumatiky i dle testů a recenzí a zlepší se mu jízdní vlastnosti auta je hluboce na omylu. Základem jsou tlumiče a pérování. Ruku na srdce, kdo mění tlumiče po 40000 max. po 60000km? To je životnost originálních tlumičů. U těch z druhovýroby se časový interval životnosti zkracuje na polovinu 20000 max.30000 km je nájezd dobře fungujících tlumičů, které mají podstatný vliv na jízdní vlastnosti pneumatik a jejich opotřebení. Běžně se setkávám s vozidly kdy tlumiče jsou po 10letech na autě původní. Nájezd auta přes 200000 km, ale zákazník řeší pneumatiky a stěžuje si na jejich kvalitu, že se rychle sjíždějí. Ruku v ruce to má značný vliv na brzdnou dráhu vozidla a důvod, proč máme tolik dopravních nehod způsobené rychlou jízdou, kdy řidič auto nedobrzdí a vše svede buď na pneumatiky, nebo na brzdy, nebo na něco jiného, jak už to zde chodí. Další důležitý aspekt pro pneu je jejich foukání. Kdo nesprávně fouká pneumatiky, může mít pneumatiky jaké chce a je to zbytečné. Rozhodně doporučuji pneumatiky, ty které jsou schváleny ve velkém TP foukat alespoň co je uvedeno na víčku od nádrže. Zde je lépe foukat pneu více než je uvedeno, pokud jste závodníci a jezdíte prudce v zatáčkách či brzdíte na doraz.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM