Jirka_1 (neregistrovaný)
Na první pohled je dvojspojka úžasné řešení, ale skutečně jen na ten první. Jakmile se člověk zamyslí nad principem činnosti, je mu jasné, že je to převodovka pro pantáty, kteří si už nepamatují, jak se s fofrklackem zachází nebo pro blondýny. Pokud s touto převodovkou budu chtít jet trochu hopla, tak za chvíli zničím spojky a hlavně budu nadávat jak čolek, jak mizerně ta převodovka řadí. Z tohoto pohledu je lepší tříspojka, která má zařazené vždy tři rychlostní stupně - od toho v záběru jeden na každou stranu, pak totiž není problém s okamžitým podřazením. Každopádně zatím nemá VW natolik dobrý soft, řídící řazení, aby ta chybka s podřazením byla jen trochu přijatelná. Nejhorší na tom je, že podle ceníku se nové Octavie 2,0 TSI i TDI budou prodávat výhradně tady s tím předraženým a poruchovým verglem. Prostě musíte zbytečně zaplatit o 50 000 víc, než je nutné... P. S.: Od Němců bych čekal trochu více fištrónu, než který poslední dobou předvádějí. Jako negativní příklad považuji TDI PD, které k ničemu dobrému nevedlo a ačkoli se vědělo, že nic, kromě vysokého tlaku a bolení hlavu z toho, jak tu věc životnostně zvládnout, systém nepřinesl.
GvdbHaila (neregistrovaný)
sildenafil vs tadalafil http://boxtadafil.com/ what's the difference between sildenafil and tadalafil