amazon (neregistrovaný)
Tak omezení rychlosti je velké téma. V podstatě by mělo být poplatné navigační mapě, jinak nebude nikdy fungovat, ale to už je krůček od situace, kdy je řidič pouze dispečer anebo jen cestující - autonomní vozy. Každopádně bych rád uvedl na pravou míru, že nezabíjí rychlost, ale rozdíl rychlostí mezi vozidly. Ano, pak taky nedodržení bezpečné vzdálenosti, nedání přednosti v jízdě atd. Ale rychlost samotná nezabíjí. To bychom se nemohli přepravovat letadly.
Frend (neregistrovaný)
Na pravou míru bych tímto tvrzením raději nic neuváděl. Zabít se můžete jak při relativní rychlosti tak stejně tak i při absolutní rychlosti. A to neuvažuji relativní rychlost při čelním střetu, přičemž zde vítězí vůz s tužší karosérií a vyšší hybností. Ten má větší šanci na přežití. Nicméně souhlasím, že rychlost nezabíjí. Zabíjí vždy špatný řidič, rozhodnutí, opomenutí či riskantní manévr. Nevím, kde Volvo přišlo na to, že ve 180 se nikdo nezabije. Viděl jsem fatální nehody i ve 30 km/h, které se staly možná právě proto, že řidič jel příliš pomalu. Je zde ještě jedna otázka? Na koho Volvo cílí a jaký koncový zákazník si Volvo kupuje. To proto, aby se pak nedivili úbytku prodeje. Pak i nejšlechetnější myšlenka vezme za své.
tom (neregistrovaný)
No alespoň si chiptuneři a další co se umí hrabat v ŘJ motoru přivydělají...