Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Volkswagen představuje technologii, která sníží u dieselů produkci NOx o 80 procent. Superb už ji má také. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jirka (neregistrovaný)
Tento system už jsem řešil u Seatu Alhambra,dnešní servisní technici to neumí diagnostikovat,na tomto autě ve značkovém servisu třikrát po sobě vypalovali DPF filtr auto bylo předáno že vše ok ale auto ujelo pouze 10 km, vystřelilo těsnění mezi DPF a SCR a urazilo trysku AdBlue auto muselo být odtaženo. Po následné rozebráni a rozřezáni SCR kat.se zjistilo že se rozpadl první SCR a ucpal ten druhý a v motoru o 2 litry oleje vice, kdýž jsme to dovezly do Seatu tak se nám vysmály že to není možné a vinu odmítly ,nabídly kompenzaci trysku za 12 000kč a SCR kat 73 000kč. Tady zapracovala fyzika vysoká teplota při vypalování studené AdBlue a keramika praskla.