Názory k článku Volkswagen opět oživuje záměr udělat ze Škody levnou značku. Má konkurovat Korejcům a Dacii
udolak
(neregistrovaný)
1. 10. 2019 10:58
Že by se Škodivka konečně dostala na svou reálnou cenu?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vendys
(neregistrovaný)
1. 10. 2019 12:18
Co jako čekáte, že to spadne o statisíce ? Podívejte se na Dacii, prodává se protože je levná, ale na úkor dalších věcí, je to šrot a díly dražší než cokoli jinde. Pokud někdo potřebuje levné a nové auto, tak nepohrdne Dáčií, ale tímto autem si ego asi honit nebudete, ale na běžné jízdy bohatě stačí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pak
(neregistrovaný)
1. 10. 2019 12:24
Jen se netěšte, gretka vám to zařízne a budete draze jezdit pseudoekologicky na baterky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alf
(neregistrovaný)
1. 10. 2019 16:46
Škodovka přerostla WV přes hlavu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dusan
(neregistrovaný)
1. 10. 2019 17:53
Jestli chteji Skodarny konecne nabizet za realne ceny, tak proc ne. Zhorsovat kvalitu nemusi, komponenty jsou z hlediska nakladu to nejmensi. At setri na marketingu, nesmyslnem vyvoji akumulatorovych hlouposti, nerealnych konceptech a hloupostech, ktere nikdo nepotrebuje (start stop, odpojovani valcu apod.) Potom se dostanou na rozumnou cenu pri zachovani prijatelneho zisku.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
VladaS
(neregistrovaný)
2. 10. 2019 8:47
No tvl, už teď mají kdejakou blbost za příplatek, co tam bude za lidovou cenu??? Dřevěný volant a bedýnka místo sedačky, zbytek ta příplatek :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vaclav Navratil
(neregistrovaný)
3. 10. 2019 15:20
Zni to logicky, Skoda by mela byt lowcost coz v posledni dobe neni. Kdo chce slusne vybavene auto, slusny podvozek at si koupi Golfa, kdo na nej nema tak si muze koupit oholenou Octavii.
Proto VW Skodu kupoval. V posledni dobe ale Skodovka zacla jit trochu jinou cestou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rava
(neregistrovaný)
4. 10. 2019 10:56
Pokud chtějí levnou odnož VW, je logické, že to padne právě na Škodu. Asi to nepadne na automobilku vyrábějící v západní části EU. Těžko tam vyrobíte auto za 250 tis., když vám zaměstnanec velkou část těchto peněz co měsíc odnese. Pro Škodu a agentury tlačící do závodu nevolníky z Polska, Rumunska, Bulharska, Ukrajiny a kdoví odkud to bude výzva. A třeba začnou zase vyjíždět skvosty typu Junior. Kde je poptávka, je i nabídka(a to po levných autech bezesporu je), navíc VW to vlastní a uplatňuje své vize, do toho už Češi nemají co kecat. Ti mohou být rádi, že to v téhle blbé době pojede dál. A časem z toho třeba i nakonec budou profitovat.( V porovnání se seatem).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dalas
(neregistrovaný)
24. 10. 2019 6:18
Škoda patří Němcům můžou si dělat co chcou nějaké vyhrožování od Čechů je vůbec nezastrasi..kdyby nenalili miliardy do škody tak tady se jezdí ve favoritech pořád...a nehledě že úroveň k dacii je podobná
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
qyjiglxbg
(neregistrovaný)
7. 9. 2020 1:09
Volkswagen opět oživuje záměr udělat ze Škody levnou značku. Má konkurovat Korejcům a Dacii - Autobible.cz
aqyjiglxbg
qyjiglxbg http://www.gx7rscvzb0650395t2o08n6224wmzmu1s.org/
[url=http://www.gx7rscvzb0650395t2o08n6224wmzmu1s.org/]uqyjiglxbg[/url]
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat