Petr (neregistrovaný)
Na tom vašem testu je jediné dokonalé. Jak naznačujete jak to říct nechcete , ale vlastně říkáte. Samozřejmě že máte pravdu. To bysme vám neudělali, že budeme chtít něco jiného.- Tak takovéhle blbosti jako doteď já, píšete vy.
OV (neregistrovaný)
Přesně. Tzv. "německá kvalita" je, jako paní Colombová, nikdy ji nikdo neviděl. Až udělají testy po 10 letech těžkého provozu, budou testovat jen Toyotu, VW bude ve šrotu. Mohli by to po té době otestovat finančně. Der schrott zase zvítězí, pokud půjde o co největší náklady na provoz.
Jaroslav Brixi (neregistrovaný)
Pikap je od narození pracovní auto,dělat z něho sporťák ani ryba ani rak je mimo uvažování normálních lidí.Ten chlapec co to vyplodil nepochopil co je práce. Nic proti Amaroku ale dříč je Toyota mohu potvrdit .Chlapče na machrování v levém pruhu jsou uplně jiná auta.
Rocky 787 (neregistrovaný)
Nedávno jsem se rozhodoval co za auto. Chtěl jsem off road pick-up. Nakonec jsem se rozhodl pro nového Hiluxe. Ale jen ve výbavě Active. Tj.bez bez hlídání pruhů a bez diodových světel. Klasika manuál. A musím říct,že jsem spokojen. V terénu super a na silnici je též perfektní. Amarok a i jiné picka-upi jsou jistě také dobré,ale mě přesvědčila dlouhá historie a spolehlivost i životnost tohoto vozu. No uvidím jestli to tak bude.
Petr (neregistrovaný)
Kolega byl pracovně v Africe a byl tam amaroun,který klesl po 20000km v pisku-zadreli motor,vedle Hilux s nájezdech 200000km,říkali že W už nikdy!Z toho vyplývá ze skutečne kvality těchto vozů se poznají až v extrémních situacích.
Michal (neregistrovaný)
Toyota dela jeste dalsi pickup a tomu Amarounek nesaha ani po kotniky. Je to tundra 5,7 V8. Mista je tam jak v S-kovem Mercedesu a jizda s osmivalcem je uplne o necem jinem. Kupodivu to ani o moc vic nezere, cca 16 litru benzinu. Kdo by chtel setrit, muze si to predelat na plyn.
Radek (neregistrovaný)
Mam Amaroka protože hlavne taham 3.5t přívěs.Je skvělý. S Hiluxem nebo Landcruiserem by to bylo jedno velke trápení.Těmhle autům chybí pořádný motor a převodovka pak budou teprve dokonale.Amarok s dvoulitrem byl jeden obrovský omyl.Trvanlivost u Toyoty je nezpochybnitelna a u nového Amaroka uvidime. Jedu 70tkm ročně tak brzy dam vedet
Robert (neregistrovaný)
Tak jasně, 6 kýblů je 6 kýblů, o tom žádná. Taky jsem se rozhodoval mezi Hiluxem, Amarounem a Rangerem 3,2. Taky jsem chtěl "POWER". Nakonec vyhrála klasika , velký dříč a držák Hilux.