vana
(neregistrovaný)
3. 1. 2017 10:40
Tedy nevím s čím jezdí autor článku ale mi auta na sněhu normálně brzdí. Brzdu používám zcela běžně mimo sníh i na sněhu a kromě trochu nižšíhio účinku v tom nevidím žádný rozdíl. Navíc mi přibrzdění aposň dá pokaždé vědět jak moc to klouže a můžu pak podmínkám přizpůsobit rozumnou rychlost jízdy
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
asd
(neregistrovaný)
21. 11. 2018 20:20
Sníh je v pohodě, ale zmrzlý déšť (či čerstvý led) při jízdě z kopce je situace, která se brzdami bez motoru řeší docela blbě.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ACE
(neregistrovaný)
20. 12. 2018 10:28
Máš naprostou pravdu, s tou brzdou je to blábol, naopak když člověk vidí zatáčku a jede k ní třeba z kopce, je důležítá max. brzda před zatáčkou. A to držení volant třičtvrtě na tři je taky jak zaklínadlo, nesmysl.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
22. 11. 2018 19:38
Jenom malá poznámka k videu s bmw, až pojedu po liduprázdné silnici, tak si taky můžu takhle machrovat, kdyby jely auta před ním, za ním i v protisměru, tak už to takový hrdina nebude
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michala87
(neregistrovaný)
25. 11. 2018 22:52
No nevím jak vy, ale já osobně se snažím v zimně brzdit především motorem. Alespoň tak mě to učili již v autoškole, kterou jsem absolvovala na sněhu a ledu. I díky tomu jsem si mohla již v autoškole vyzkoušet jak se brzdí na ledu. A musím říci, že to jde značně těžko. Musím říci, že opravdu funguje jen ruční brzda. A tak jsem si navykla, že pokud jedu v zimě po silnici, krom hlídání provozu, předvídání, dobrých zimních pneu a srovnaných zrcátek a sedačky, mám pravou ruku vždy připravenou k tomu, aby mohla zasáhnout a ruční brzdu použít.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ACE
(neregistrovaný)
20. 12. 2018 10:29
Nějak nerozumím k čemu Ti ta ruční brzda funguje? Hlavně neříkej že k brzdění.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bat
(neregistrovaný)
25. 12. 2018 9:43
bláboly pana autora jsou pověstné, zapomněl ještě na politickou propagandu. Za komančů tady moc poršáků nejezdilo, ale zase zpravidla padal normálně sníh i o vánocích a ty naše škodule ho zvádaly i na letních diagonálkách a bez pič.vin typu abs . ajoj žáčku
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav
(neregistrovaný)
4. 12. 2021 11:43
V podstatě s autorem souhlasím. Nedůležitější pravidlo na sněhu a ledu je hlavně jemnost zacházení jak s volantem tak z brzdama. Chce to zapomenout na návyky z léta, pokud máte špatný odhad s rychlostí nájezdu do zatáček, tak raději jezděte hromadnou dopravou. Jen bych dodal, na sněhu a na zledovatělé vozovce se nebojte rozjíždět i na druhý rychlostní stupeň, kola se vám nebudou tak divoce protáčet a váš rozjezd bude plynulejší a i rychlejší.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hana
(neregistrovaný)
31. 8. 2022 15:46
Já mám třeba z řízení na sněhu úplnou hrůzu. Myslím si, že je to teď už nějaké dva roky, co jsem se právě takto připletla do jedné hromadné nehody. Bylo to na uježděném sněhu a auto najednou prostě nešlo ovládat. Nedávno jsem ale narazila na jeden zejímavý článek na https://www.dopravniznaceni.com/ kde právě popisují jak se při řízení na sněhu chovat a myslím si, že kdybych se tehdy zachovala jinak, tak to mohlo dopadnout lépe.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat