Pepa Jasminovič (neregistrovaný)
Také jsem si nechal takto ohlučňovat auto - zlepšení absolutní nula. Vyhozené peníze a ještě pak vrže tapecírung, jak je vše rozebrané a zase nějak složené, akorát to pod tím jaksi nabobtnalo.. Ale jako placebo k nezaplacení!
Vass (neregistrovaný)
Jo placebo je to skvělé. Prostě pokud to neudělá výrobce(tedy už od počátku návrhu), tak rozdíl v hluku prakticky nepoznáte. Rozdíl v hluku v autě lze poznat u aut, které se liší cenou tak o 1 milion a výš. Tam i "netrénované" ucho pozná markantní rozdíl. Myslet si že za 35 tis. dostanu víc než placebo je naivní. :)
Vilem (neregistrovaný)
Zdravím, nedávno jsem narazil, že s tím tlumením to jde udělat takto: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/ rád bych se zeptal, jestli by se tu našel někdo, kdo má zkušenost s odhlučněním toho mezimotorového prostoru.
Vilem (neregistrovaný)
Zdravím, nedávno jsem narazil, že s tím tlumením to jde udělat takto: www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/ rád bych se zeptal, jestli by se tu našel někdo, kdo má zkušenost s odhlučněním toho mezimotorového prostoru.
Langowitz (neregistrovaný)
Na kombíka Golfa jsem si zakoupil 1cm tlustou pěnovou fólii 2x1m (jednostranně s lepícím povlakem - silné lepidlo se mi líbí, je to hodně dobrá věc!), stála něco přřes 1900,-Kč a Cu pásku na výfuk (ale o toto zde až tak nejde - jiná oblast zvýšení výkonu), a nařezal jsem si jí tak, abych se dostal všude kam potřebuji, zejména na ožrané místa od kun (zde jen pozn. instaloval jsem si dva plašiče), a tak motor a podlahu jsem vylepil (na podlahový koberec jsem si vyřezal profil daný gumovými koberečky - trochu větší). Když jsem byl hotov, a Golfa nastartoval, žasnul jsem jak se to ztíšilo, a i při jízdě paráda. Co chci poradit! Stačí zainvestovat do protihlukové 1cm silné protitepelné/protihluk. fólie přesně uvedu i typ: "2 x Protihluková a tepelná izolace samolepicí - 10 mm, 100x100cm (mp10sam)," (tedy žádné ALu ap.,) a vylepit a přelepit vše kam se dostaneme (doporučuji ještě použít tmel do pistole s velkou přilnavostí aby jsme mohli i pod stávající (staré krytí) mohli něco vymáčknout aby se řádně k plechům přichitilo na které ještě dáme novou vrstvu) a vyřežeme si i na podlahu všude kde se dávají nohy (prostory) a hotovo, ani do kapoty jsem nic nedával - výsledek je u mě úžasný. Musím dodat, že z této izolace jsem velmi mile překvapen, jak si poradila s hlukem jak od motoru tak i od podvozku. Osobně to vnímám na polovinu hluku co byl, a to jsem si myslel, že jsem udělal chybu ve volbě materiálu. Co budete rozhodně potřebovat bude lámací nůž, benzin na sem tam něco očistit od tmelu pokud si jej jako já zvolíte, fixu, nůžky, trpělivost, chuť do práce a klid na ní. Tmel je podle mě důležitý, ale musí mít přilnavost, něco jako "mamut" ten či vlasnostmi jemu podobný doporučuji!). Tak ahoj a držím pěsti!