AlbertChládek (neregistrovaný)
Měl jsem možnost si novou CX30 projet. Čekal jsem víc. Pokud udáváte jako klad dobré odhlučnění, tak nesouhlasím, nebo autor článku při jízdě neseděl na zadní sedačce. Za volantem by se snad dalo souhlasit, ale vzadu... Spotřeba: Pokud pojedu přísně(!) podle předpisů, tak to ještě jde. Ovšem pokud chci si užít deklarovaný požitek z řízení, tak CX30 je docela žíznivá. A co mají znamenat ty tkalouny v zavazadlovém prostoru vlající z pravého podběhu? Údajně k přivázání hasícího přístroje. Zkusil si autor za ně lehce zatahat? to je skutečně ukázka "vtipné" vychytávky Mazdy. Autor článku se zřejmě vůbec nepodíval na slícování plastových podběhů u kol. Nevím, jestli to byl jen odfláknutý jeden kus, ale rozhodně stojí zato si tento detail prohlédnout a uvědomit si, jak to vypadá u konkurence. Příplatková výbava typicky pro Mazdu jen v paketech. Pokud chci toto, musím mít i to i to i další i když většinu nebudu potřebovat ani nechci. A že toho je.... Abych jen nekritizoval. Design je fakt úžasný. Asi bez konkurence. Motor s největší pravděpodobností bude nesmrtelný a s věkem asi nebude vadnout.
Ivo (neregistrovaný)
Já mám taky mazdu a dostal jsem se s ní na spotřebu pod 6 l. Běžnou klidnou jízdou jsem se dostal na spotřebu 6,2 l, ale teď používám speciální aditiva do motoru z https://www.atomium.cz/ , díky kterým mi spotřeba zase o trochu klesla, takže jsem spokojený.
Jirka (neregistrovaný)
Já mám na mazdu také pěkné vzpomínky, před dvěma lety jsem ji dával na protiúčet do áček, a bral jsem sharana kvůli rodině, protože mazda už pro nás byla malá. Sharan jezdí suprově i přes jeho nájezd 260 tisíc km.
Jan (neregistrovaný)
Já mám 6 a po 3 letech jsem zainvestoval do odhlučka (https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/odhlucneni-vozu-standard/) a musím říct že litují pouze to, že jsem to neudělal ještě dřív. Perfektní auto jak pro rodinu tak i pro mě :D