Vlákno názorů k článku Vejtřaska, Mates, Fňukna a další legendární náklaďáky, které jezdí dodnes od Ivan - Autor vubec neví co píše, plete dohromady výrazy...
Ivan
(neregistrovaný)
24. 5. 2017 5:11
Autor vubec neví co píše, plete dohromady výrazy ale nemá páru o náklaďácích : Škoda 706 barča(tu vynechal) potom trambus 706 RTO lidově erťák , dále Liaz MTS a MTV a to byli matesy a né tvrdit že trambus a mates jedno je , opticky byli trambusy s delší kabinou pro 4 osoby a matesy pouze s kabinou pro 2 osoby ,opravdu to píše nějaký blb který si našel pár obrázku a zasvěceně nas poučuje o něčem co nezná , jinak by věděl že třeba na silnicích byli ještě BUČEGI a ROMANY kterých jezdilo taky dost určitě víc než zilu !!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marian
(neregistrovaný)
24. 5. 2017 8:09
Pamatuješ si na Tatru 141 tahač?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
František
(neregistrovaný)
20. 3. 2018 10:55
K tomu "Buckovi" bych ještě přidal Carpati (s tečkou pod "t"). Dnes si nejsem jistej, ale myslím, že byl před těsně Bucegi. Ty s motorama Ford prej byly dobrý, ale jak motory začali dělat Rumuni tak se to sralo a žralo. Oni žraly i ty origo Fordy, bylo ještě před 1. ropnou krizí. Ve Světě Motorů v tý době psali, že čelní skla hlavně v ohybu moc zkreslovaly, tak měl šofér mylnou představu o prostoru kolem sebe a z toho důvodu je nepustila technická do provozu před výměnou za lepší. Kdo o tom ví něco skutečnýho, dejte vědět.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat