Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Vejtřaska, Mates, Fňukna a další legendární náklaďáky, které jezdí dodnes. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Havran
(neregistrovaný)
28. 5. 2017 22:07
Kačena měla "redukovaný" motor z T-600, opravdu vydával ten známý zvuk ventilátor,ale kdyby tam byl
motor s tehdy běžnými otáčkami tak by tak vysoký nebyl,ale už je to dnes jedno.Něco jsem se s ní najezdil,když na útvaru došel limit nafty a i P-V3S jezdily na benzín.Jednou na Boleticích udělal mladej šofér 6 kotmelcú se sanitou,postavili jsme ji na kola,vysypali z boudy politruka,vyčistili od rozbitého skla a jelo se dál,doma jsme jen opravili škámy na laku, vyměnili rozbitá okna z vozu co šel na zrušení a jezdilo se. Vzpomene si někdo, že T-111 se taky říkalo "Chrchla"? Uazy opravdu nebyly tak špatné, měl jsem jich přes 20 a při dobrých řidičích jezdily mezi TO bez oprav (záleželo na řidiči) i takový Jánošík se naučil najezdit ve dvou měsících normu na TO bez závad.Za svoji životní pouť jsem se něco najezdil a vypravil těchto aut a vždy záleželo jak se s nimi zacházelo. P-V3S byla nezničitelná, ale měla taky meze.Pro jardu: v předcházejícím příspěvku o tom píšu ( 3t v terénu a 5t na silnici - to platilo i v armádě,ale udělala s vlekem 10.000 cihel z Karlových Varů do Jičína - v Čechách ).U některých útvarů se snad říkalo T-805 "fňukna", protože "Třince", "Únory" a já nevím jak se těm spojařskejm krámům říkalo, při jízdě v terénu spíš "plakaly" než "kvílely". T-141 se za mejch časů dělaly v Liberci,motor byl snad stejný jako T-111,ale převodů měla nepoměrně víc,asi jako "Kolos",měla "strojní řízení",posunovací korbičku a několik jiných "špeků" na tehdejší dobu.Mimochodem krásný autobus mají kluci z bývalého ČSAD v Kyjově (snad tam ještě je).
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM