Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Vejtřaska, Mates, Fňukna a další legendární náklaďáky, které jezdí dodnes. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jarda (neregistrovaný)
A kde máte tatru 81 výroba začala v roce 1940 byl to vodou chlazený motor V8 s obsahem 12.5 litru s výkonem 160 k podvozek byl předchůdce T 111 která se začala vyrábět v roce 1943 a používal je Wehrmacht akorát se o tom nepsalo motor byl vzduchem chlazený 12 válec do V obsah byl 14.825 litru původně byly s nosností 6.5 a 8 t a v roce 1949 byla nosnost upravena na 10 t potom byly odvozeny tahače T 141 se skráceným podvozkem první dva kusy byly vyrobené v roce 1955 také byly T 128 dvou nápravové s šestiválcem do V byl to poloviční motor ze 111 tak a máte o čem dumat je pravda že sem píše kde kdo a nic o tom neví.