Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Vejtřaska, Mates, Fňukna a další legendární náklaďáky, které jezdí dodnes. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Karel Majer (neregistrovaný)
Pro MiraSS - je to opravdu vojenský třítunový speciál, ale to je tak asi jediné, co autorovi článku vyšlo. Slepě okopírované údaje z wikipedie, a mnoho nepřesností... Viz rám pro autobus RTO... Trošku se asi ztratila Škoda 706RO, Trambus, nebo chcete-li "Mates" byl také v první řadě Škodovka. Jako LIAZ se to vyrábělo trochu později... Tatra 138 nemá na blatníkách odstředivé filtry. Zil 157 byl nejdříve vyráběn jako ZIS až po smrti Stalina byl závod přejmenován a spousta dalších hrubek. Překopaná V3S s kabinou z Avie opravdu není Avia, takovýchto paskvilů vznikla např. ve VOP Přelouč spousta. A kabiny z Avie se chvíli montovali na šasi V3S i z důvodu chybějících kabin pro montážní závod - ke konci výroby. (např. některé V3S M6) Pane autore, pokud o dané tématice nic nevíte, tak prosím nejdříve študovat a až potom psát. A největší hrubka na závěr: Kde je Tatra 111 !!!!!!!!!!!!!!!!!