Názor k článku Vejtřaska, Mates, Fňukna a další legendární náklaďáky, které jezdí dodnes od Karel Majer - Pro MiraSS - je to opravdu vojenský třítunový...

Karel Majer (neregistrovaný)
Pro MiraSS - je to opravdu vojenský třítunový speciál, ale to je tak asi jediné, co autorovi článku vyšlo. Slepě okopírované údaje z wikipedie, a mnoho nepřesností... Viz rám pro autobus RTO... Trošku se asi ztratila Škoda 706RO, Trambus, nebo chcete-li "Mates" byl také v první řadě Škodovka. Jako LIAZ se to vyrábělo trochu později... Tatra 138 nemá na blatníkách odstředivé filtry. Zil 157 byl nejdříve vyráběn jako ZIS až po smrti Stalina byl závod přejmenován a spousta dalších hrubek. Překopaná V3S s kabinou z Avie opravdu není Avia, takovýchto paskvilů vznikla např. ve VOP Přelouč spousta. A kabiny z Avie se chvíli montovali na šasi V3S i z důvodu chybějících kabin pro montážní závod - ke konci výroby. (např. některé V3S M6) Pane autore, pokud o dané tématice nic nevíte, tak prosím nejdříve študovat a až potom psát. A největší hrubka na závěr: Kde je Tatra 111 !!!!!!!!!!!!!!!!!