Je vám Ford Mustang Bullit málo? Nevadí, přichází nová Steve McQueen Edition

přidejte názor
Autor: Redakce
  • Ford Mustang Bullit bude dostupný v ještě ostřejší verzi pojmenované jako Steve McQueen Edition

  • Nejde ale o vůz přímo od značky Ford, nýbrž o dílo vzniklé ze spolupráce společností McQueen Racing, Steeda a Galpin Auto Sports 

  • Zájemci budou potřebovat sériový Mustang Bullit, který následně projde dalšími úpravami

  • Ty mohou zvednout výkon až na 800 koní 

Ford Mustang Bullit, který byl kromě jiného k vidění také na letošním autosalonu v Ženevě, rozhodně je zajímavý stroj. Upravený pětilitrový osmiválec nabízí příjemných 341 kW (464 k), standardem je šestistupňový manuál a nechybí ani spousta pěkných detailů odkazujících do minulosti. Jestli si ale pořád myslíte, že vůz s odkazem na Steva McQueena by měl být přece jen lepší, pak máme dobrou zprávu. Aktuálně přichází ještě ostřejší Steve McQueen Edition.

Doporučujeme: Rychlé Fordy na okruhu v Mostě: Fiesta ST, Focus RS a hlavně Mustang V8

Přesně řečeno se novinka jmenuje Steve McQueen Edition Bullit Mustang a nemá ji na svědomí Ford, nýbrž americký úpravce Steeda, který si na pomoc přizval ještě třeba Galpin Auto Sports a především syna známého herce Chada McQueena. Potenciální zájemci o Steve McQueen Edition si budou muset nejprve pořídit Mustang Bullit, který je základem této úpravy. Společnost Steeda jim ho následně upraví.

Změn je poměrně hodně, přičemž se týkají zejména motoru a podvozku. Standardní provedení dostane upravené sání a další drobnější úpravy, které zvýší výkon atmosférického pětilitru na více než 500 koní. Zájemci si ale mohou připlatit také za instalaci kompresoru (součástí je pak ještě mezichladič stlačeného vzduchu a přeladění řídicí jednotky), který přidá dalších 300 koní navíc. Zrychlení z nuly na amerických 60 mil v hodině (96 km/h) následně proběhne za 3,4 s.

Doporučujeme: Ford Mustang Shelby GT350 má za sebou facelift. Brzy bude i GT500

Kompletně přepracovaný podvozek byl snížen, změnilo se rovněž řízení a vůz stojí na 20" kolech vyvinutých speciálně pro tuto edici s designem odkazujícím na původní Mustang. Samozřejmostí je výhradně zelená barva karoserie Dark Highland Green, různé plaketky a tak podobně. Za příplatek se můžete dále zbavit zadních sedadel, v interiéru může být také bezpečnostní klec a nebo jsou k dispozici třeba výkonnější brzdy.

Ročně nevznikne více než 300 exemplářů, kdy základní cena této úpravy je 20 995 dolarů. Pro zajímavost, instalace kompresoru zvýší konečnou sumu přestavby o dalších 13 tisíc dolarů.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?