Weigel (neregistrovaný)
Jak Ford zkoušel Mustanga v 80. letech hranatého, v 90.japonsky kulatého a pak to vzdali a po roce 2000 se vrátili k retro stylu puvodního modelu a dodnes je z něho hit. To by soudruhy u VW nenapadlo když jim k zisku stačí vyrábět sporťáku s vyzáží sekačky na trávu jako tahle studie.
Denis (neregistrovaný)
Tak tohle by byla první hezká a moderní jinak Škoda peněz a zároveň škoda, že auto které by si rádi koupili lidé který design nemodernich modelu nelíbil se budou muset poohlédnout jinde. Jak jinak. Nedej Bože aby to mělo víc než 77 nebo 103 kW v základu :) Něco co by dobře vypadalo a zaujalo, se přece nebude vyrábět
Denis (neregistrovaný)
Protože přece jen poslední Superb už poslední dva roky z venku už není ta pecka co na začátku, ale aspoň se už konečně vydali správným směrem. Scala zkopírovala poslední Elantru zepredu, Tipo zezadu, ale hlavně že to není ten patvar v duchu Citigo a Yettiho
Bud to (neregistrovaný)
Tady s tím projektem mám obrovský problém že to je tak nějak jinak a výrobce bohužel kličkuje a tahá zákazníky za nos a nebo si nevidí do huby a chce nabízet nějaký model který má být jako škoda 120 .A tím u mě škodovka totálně klesla a ještě k tomu se snaží lidi podvádět nějakým polovičním konceptem a neustále lže a uhýbá od původního záměru jako by to byl jen blábol nějaké staré paní .Zdělejte to ještě jednou a zákazník si od škody nekoupí už ani kdyby to nabízela zadarmo