Názor k článku V Česku roste zájem o naftové ojetiny. Hybridy a elektrická auta zatím lidé nechtějí od Milano - Elektromobil jako ojetina? Kdo a jak doloží historii...

Milano (neregistrovaný)
Elektromobil jako ojetina? Kdo a jak doloží historii nabíjení akumulátoru, když právě rychlé nabíjení baterii devastuje. To asi výrobci nebudou chtít dokládat, i když by to moderní elektronika asi dokázala registrovat. Proto např. v USA po 5 letech provozu ztrácí ojetý elektromobil 75 % své původní ceny. Tedy zmíněný ojetý elektrický Citigou by jako ojetina podle stejného principu měla stál něco přes 100.000 korun. Jděte však do takové ojetiny, když výměna baterie přijde na polovinu ceny nového vozu...Ale hlavně se podívejme, co se děje s cenou elektřiny, takže deklarovaná výhoda nižších provozních nákladů elektromobilů bere prudce za své. Ovšem možná nám politici podobně jako v Německu chystají překvapení v prudkém zvýšení daní za klasická paliva a také za taková auta (kvůli pokutám do Bruselu za emise CO2), aby se elektromobilita jevila přijatelnější. Svět se dočista zbláznil.