Milano (neregistrovaný)
Elektromobil jako ojetina? Kdo a jak doloží historii nabíjení akumulátoru, když právě rychlé nabíjení baterii devastuje. To asi výrobci nebudou chtít dokládat, i když by to moderní elektronika asi dokázala registrovat. Proto např. v USA po 5 letech provozu ztrácí ojetý elektromobil 75 % své původní ceny. Tedy zmíněný ojetý elektrický Citigou by jako ojetina podle stejného principu měla stál něco přes 100.000 korun. Jděte však do takové ojetiny, když výměna baterie přijde na polovinu ceny nového vozu...Ale hlavně se podívejme, co se děje s cenou elektřiny, takže deklarovaná výhoda nižších provozních nákladů elektromobilů bere prudce za své. Ovšem možná nám politici podobně jako v Německu chystají překvapení v prudkém zvýšení daní za klasická paliva a také za taková auta (kvůli pokutám do Bruselu za emise CO2), aby se elektromobilita jevila přijatelnější. Svět se dočista zbláznil.
Dominik Vašek (neregistrovaný)
No ojetina.., spíše zánovní vozy se u těchto alternativních pohonů vyplatí. Třeba v áčkách mají už celkem velký výběr s nájezdem do 10 tisíc KM a v porovnání s novým vozem jsou třeba i o 250 tisíc levnější, což se dle mého určitě vyplatí.
Ken (neregistrovaný)
Za mně kombi s dieselem. Do města nebo na cesty do práce pár km bych koupil slabej benzín. koukám že teď nabízej tohle: Cena: 180 000 Kč. Akontace: 50 %, tj. 90 000 Kč. Doba trvání úvěru: 12 měsíců. Měsíční splátka: 7 500 Kč. Celková výše spotřebitelského úvěru: 90 000 Kč. Celková částka splatná spotřebitelem: 90 800 Kč (splátka x počet splátek). Úroková sazba: 0% p.a. RPSN: 1,64% p.a. Sjednání pojištění není podmínkou získání úvěru. Akci není možné kombinovat s jinými současně běžícími akcemi a slevami, platí do odvolání a není možné ji nárokovat zpětně.