Mint (neregistrovaný)
Tyhle kraviny můžou vymýšlet jen v pošahaném Německu, kde už neumí nic co má dobrý poměr cena/výkon nebo cena/užitečnost. Lidový vůz za nelidovou cenu a ještě k tomu tahle drahá a neekologická (zase další akumulátory navíc) blbost.
Honza (neregistrovaný)
Takze ze site se nabije akumulator, ktery pak nabije akumulator. Super. A az tech elektromobilu bude vice, bude vice i tech akumulatoru na nabijeni akumulatoru. A protoze se ten nabijeci akumulator vybije a bude nejakou dobu trvat nez se zase nabije, bude tam dalsi akumulator, ktery bude pripraveny nabijet jine akumulatory, kdyz se bude ten prvni akumulator dobijet. To bude krasa, uz se na to tesim. A jak to bude ekologicke...
Petr (neregistrovaný)
Jako vtip dobré! Němcům už z těch baterií úplně hrabe. Elektrický pohom má ještě minimálně 30 roků čas. Až bude baterie v elektrickém autě na bázi kondenzátoru,který se rychle nabije,nevadí mu mráz a jeho životnost je 20 let,potom budu tleskat eletrickým autům.V současné době je to akorát ekologická katastrofa,protože v baterii,která má Tesla je 7 kg lithia,při požáru nejde uhasit,v mrazech má poloviční kapacitu a její cena je přímo astronomická.Např. do Tesly stojí baterka 320 tis. kč,záruka od výrobce na baterii je 8 let...........