Vlákno názorů k článku ÚS potvrdil půl roku bez řidičáku za 0,03 promile. Ukazuje to absurditu nulové tolerance (komentář) od Petr Černěk - "Z příbalových letáků léků, které měl stěžovatel užít...
Petr Černěk
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 11:18
"Z příbalových letáků léků, které měl stěžovatel užít před jízdou, plyne, že obsahují alkohol a nejsou vhodné pro řidiče,“"
Inu, za hloupost se platí, že?
"Je zjevné, že tolerance půl promile neudělá ze silnic krvavou arénu."
NE, NENÍ to zjevné.
"A takové ty řeči o tom, že když Čechovi povolíte jedno pivo, dá i tři, to jsou jen řeči."
NE, NEJSOU to jen řeči.
"Vymyšlené zastánci přísné ruky jako bonmot a bezmyšlenkovitě opakované občany s mentalitou poddaných tak dlouho, až začnou být považovány za potvrzenou pravdu."
A na tyhle žvásty jste přišel sám, nebo jste je někde četl a teď jen bezmyšlenkovitě papouškujete rádoby svobodomyslné bláboly někoho jiného?!?
"Povolením rozumné hladiny alkoholu bychom se alespoň o kousek přiblížili k zemím, ke kterým tak rádi vzhlížíme v jiných ohledech."
My k nějakým zemím vzhlížíme?!?
A ještě "tak rádi"?!?
Opravdu? A na tohle jste, proboha živého, přišel JAK?!?
Aha, a KDO bude rozhodovat o tom co je ta "rozumná hladina"?
A PROČ, proboha živého, bychom se jim měli "přibližovat" i v tomhle?!?
Jestli si nedokážete ten chlast odepřít ani před jízdou, tak prostě nejezděte!
A víte co, pane pisálku, zkuste si aspoň měsíc nepít vůbec, dokážete to vlastně?
Uvidíte jestli to vůbec přežijete a pokud ano, jistě zjistíte že řídit auto BEZ alkoholu v krvi je naprosto normální, správné a opravdu, opravdu Vám to neublíží!
"A nemuseli bychom se třást strachy z likvidačního trestu, když si třeba k pracovnímu obědu dáme sklenku vína."
Likvidačního trestu?!? Za sklenku vína?!? No, asi velmi chybně chápete význam pojmu "likvidační".
A jestli opravdu, opravdu nedokážete "pracovní oběd" (což je více než zjevně eufemistická záminka pro touhu chlastat kdekoli a kdykoli a pak řídit) sníst bez zapíjení alkoholem, tak si na odvoz vemte taxíka, proboha!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Kuba
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 12:48
Jsem abstinent, neužívám drogy, jsem jednoznačně pro O,5 promile a Petr Černěk je pro mě hlupák, když chce omezovat ostatní v tom, co se ho nijak nedotýká.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Přema
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 13:13
Souhlas!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Černěk
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 13:59
Jsem abstinent, neužívám drogy, jsem JEDNOZNAČNĚ PROTI povolené hranici 0,5 promile a Petr Kuba je pro mě hlupák, který zjevně nechápe že nechci nikoho omezovat ale že nulovou toleranci považuji za správnou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ivan Viktor
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 15:19
Ne seš jen samolibej blbec co se na netu projevuje i přes rádoby chytré kecy jako buran a hovado.
A správnost tvých výroků potvrzuje kdo? Tvoje vymaštěná hlava?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
28. 11. 2018 19:44
Podle Vaší kultivované reakce soudím, že je na čase s pitím přestat :)))
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel Ševčík
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 6:53
malý alkohol je po vypití džusu, konzumaci ovoce...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robkon79
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 16:04
Podle těch řečí je pan Petr Černěk napravenej alkoholik a určitě si i myslí že když vleze na přechod tak má absolutní přednost. Je zvláštní že ve Švýcarsku si může člověk dát beztrestně sklenku vína anichž by ho tam za to popotahovali
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Aleš Engliš
(neregistrovaný)
30. 11. 2018 0:04
To je sice pravda, ale k přestupku řidiče došlo v Čr a ne ve Švýcarsku. Tam mají lidé zcela odlišnou mentalitu. V Čechách máme takový národní sport, jakékoliv pravidlo, zákon a nařízení nerespektovat, nebo na ně kašlat. Přesně jak bylo napsáno výše, pokud by se zavedla tolerance, tak by to vedlo akorát k tomu, že by z jedné skleničky byly tři. Fyziologická hodnota alkoholu v těle se pohybuje od 0-0,20 promile naprosto běžně, proto Pražský magistrát tyto naměřené hodnoty akceptuje a v případě, že je u řidiče naměřena kalibrovaným přistrojem hodnota do 0,23 promile alkoholu v dechu a odmítá, že by před jízdou pil alkohol, nebo užil léky, tak věc odloží a upouští od potrestání. Sloužil jsem 10 let na ulici u PČR jako hlídkař, s alcotestem jsem pracoval denně, provedl jsem u řidičů několik tisíc dechových zkoušek a nikdy se mi nestalo, že by při naměření tak nízké hodnoty při opakovaném měření neklesla na 0. Dle metodiky k užívání alcotesteru, by 15 minut před měřením něměla testovaná osoba jíst, pít a kouřit. Tyto činnosti mohou na krátkou dobu ovlivnit výsledek měření, dále musí být v případě pozitivního naměření alkoholu dechová zkouška opakována za dalšich 5 minut, aby naměřená hodnota byla ověřena. Mezi měřeními nesmí být rozdíl větší než 10%, pokud je, tak se provadí za dalších 5 minut třetí zkouška. V případě, že mezi druhou a třetí zkouškou je rozdíl v měření větší než 10%, řidič je vyzván k lékařskému vyšetření, souvisejícím s odběrem krve a moči.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Václav Hamáček
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 16:54
Přesně tak
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 20:36
plne souhlasim... mate rozum, ne jako omezenec Petr Cernek
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ales
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 5:02
:-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 14:40
Vy jste normálně idiot. Nulová tolerance je naprostý nesmysl. Nejde o to aby lidi mohli jezdit ožralí, ale přesně o takové případy. Navíc do půl promile jsou reakce řidiče rychlejší což je vědecky dokázané.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
marek vanik
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 15:26
Asi jste jeden ze spravedlivych,ale likvidacni trest to byt muze,pokudvjste na aute existencne zavisly,naprillad mnohde na venkovea pribalivy letak?na kazdy je schopen z casovy cinjinych.duvodu.detailne zkoumat ta mnohdy nesmyslne napsana dila vyhovujici vsem euromormam,takze trocha ubrani a mysleni v souvislostech by vyla na.miste.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
muhehe
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 20:25
marek vanik ono totiž kdyby ta nulova tolerance musela byt, tak by ale musela byt i u všech, kterí nejenom řídí, ale vykonávají jakoukoli práci. Kdyby mě takto odsoudil jakykoli soudce, tak budu trvat na tom, aby si před vstupem do soudní budovy lízl, foukl a podrobil se psychotestům, jestli je schopen vykonávat svou funkci. a toto bych uzákonil uplně u všech státních zaměstnanců. to by jsme koukali, kolik by jich každý den bylo práce neschopných.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jirka
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 15:53
bydlím v rakousku tady je půl promile, kolikrát se to hodilo když byl vánoční večírek nebo v kamenolomu na oběd jsem si dal pivo. Ale když se stane nehoda i nezaviněná jde všechno za váma.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 11:50
Jsem pro nulovou toleranci a nebo ať je to jako v tom Rakousku (pokud to tak opravdu je). To je totiž podle mne ještě horší než nulová tolerance. Každý rozumný člověk by si nejspíš rozmyslel sednout za volant byť po jednom pivu, pokud by hrozilo, že i v případě nezaviněné nehody za ním půjdou veškeré škody. Dneska i při malých nehodách jdou škody do statisíců a v případě těžších zranění či smrti do milionů. Kdo by měl na uhrazení těchto škod, pokud pojišťovny dávají od nehody s alkoholem ruce pryč? To by bylo teprve likvidační.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
shawk
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 16:32
Pane Černěku, chápu Vás a nabízím Vám k zamyšlení jedno velmi frekventované a pravdivé úsloví z jisté velmi staré knihy: "Kdo jsi bez viny, hoď kamenem!"
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 18:39
Pro Černěk. Vy člověče, je vidět, že umíte velmi dobře kopírovat. Ovšem rozumu jste tím nenabyl. Přečtěte si prosím tohle a potom se vám snad rozsvítí.
https://www.judikaty.info/cz/nejvyssi-spravni-soud-ceske-republiky/fyziologicka-hladina-alkoholu-v-krvi
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek Kvasnička
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 19:32
Ty jsi tomu dal. Smích
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
muhehe
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 20:19
Petr Černěk synečku, zřejmě si se ještě neprobudil za celejch skoro 30 let. A to tady ani komunismus nikdy nebyl a když si dal někdo 2 dvanáctky na voběd, tak to ty trubky ani nepoznaly. Prostě nezezelenaly. Kdo chce chlastat a ubližuje okoli nebo sobě, tak to bude dělat zákon nezákon a taky to tak dělá a nikdo tomu nezabrání i kdyby za to bylo doživotí. A kdo si chce svobodně dat třeba sedmičku vina a doject padesátkou v klidu a pohodě domu, toho by jsi nejraději popravil? Bezva. Kriminalizace dopravy a omezovani jakekoli svobody, je presně to po čem křičíš. A co tak uzákonit hmotnou zodpovednost politiku, uředníku, zakonodarcu, soudcu, policie. Co takhle uzákonit jakekoli porušení zákona z jejich strany potrestání exemplárními tresty s náhradou škody. To by potom ožralý fizlácký instruktor dostal doživotí a nedoplatil by se, nebo soudce, nebo zákonodárce. Copak, to by se ti nelíbilo ? A nebylo jich málo. Tohle co je dnes a co nas čeká v budoucnu, to je teprve ta pořádná totalita. To co bylo před třiceti lety, to byl jen slabej odvárek.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Václav Furiš
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 22:44
Černěk teda ty si hlava a fšichni budou jen ti závodčí.
Tento a jemu podobní -uráci maj na svědomí desetitisíce řidičů, kteří jen díky systému nemohou řídit i když jsou vyježdění řidiči. Tento systém trestů, vč. bodového vymyslela socanská -unda z Brna a každý koho semlel systém mu dluží selskýho facana. Na prostý lid platí přísnost a na to se dá kontrovat pouze, že vlídným slovem dojem neuděláš. Tyhle -mrdy tlouct po těch držkách a raději dvakrát než jednou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lomihnát
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 7:57
Ano, zase jeden občan s povahou mužika. Věrchuška řekla nula, tak je to správné a netřeba o tom diskutovat.
Ale když si sedne do auta nevyspalý blbeček, nemluvě o nervních magorech, tak může zabít třeba autobus dětí, a je to OK, protože byl střízlivej.
Když někdo vjede (a jak jinak, než úmyslně!!!) kamiońem na železniční přejezd s blikajícími červenými světly, nedostane takovou pálku, jako tadyten moula z článku za 0.03 promile.
Vy, nuloví toleranti, máte fakt dost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 15:06
Já sám říkám, že za volantem alkohol nezabíjí. Zabíjí vždy řidič. Jsou takoví, co jsou nezodpovědní i při 0,0 promile v krvi a těm 0,5 jistě na zodpovědnosti nepřidá, ale jsou i takoví, co jsou při 0,5 zodpovědnější a ohleduplnější než řada jiných při vynucované 0. Myslím, že mírná tolerance by nám pomohla více přemýšlet o tom, jak se řidiči za volantem chovají a méně o tom, co mají či nemají v krvi. Ostatně je prokázáno, že jistá hladina může vzniknout i bez toho abyste něco vypili čistě v důsledku fyziologických pochodů v těle.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
xxx
(neregistrovaný)
27. 11. 2018 15:50
Kde se ve Vás bere ta nenávist?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
28. 11. 2018 11:50
To je zase jeden názor správného Čecha. Udávat závidět a mít radost z cizího neštěstí. Až sežerete 3 jablka a špatně je strávíte tak s největší jistotou nadychate taky. To by mě zajímalo co pak na to řekne takový vůl.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Viktor
(neregistrovaný)
28. 11. 2018 16:50
Si myslím,že tento pán ani neexistuje,že to je jen řízená provokace autora článku,aby vedení ukázal sledovanost,a tímto si zvýšil prémie před vánocemi.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
11. 4. 2019 19:25
Před jízdou jsem "požil" jen jednou v životě, coby student, v roce 1970. Byl jsem si vědom toho, že riskuji, a jel jsem opatrně. Esenbáci mne zastavili podle jejich vlastních slov PRÁVĚ PROTO, že jsem jel pomalu v místech, kde to svádělo a byli zvyklí lapat tam závodníky.
Rozhodně nejsem pro to, aby lidé sedali za volant, jestliže předtím pili. A sám to zásadně nedělám. Ale nejsem magor, který neumí diferencovat. Není pití jako pití...
Nikdo mne nepřesvědčí, že malé pivo při obědě ovlivní schopnost bezpečně řídit. A pokud snad přece, tak naprosto zanedbatelně. Alkohol je stimulans a dokud hladina nedosáhne takové úrovně, že si řidič začne až příliš věřit, tak jeho schopnosti, zejména rychlost reakce, ZLEPŠUJE. A ten předěl, ta hranice ztráty sebekritičnosti je mnohem výše, než zde diskutovaných 0,5 promile. A pozor: Hladina až 0,3 promile může vzniknout a běžně vzniká tím, že v zažívacím traktu kvasí pokrm obsahující sacharidy; stává se to zejména po požití ovoce a džusů. ANIŽ BY BYL POŽIT ALKOHOLICKÝ NÁPOJ !! Proto se takové hodnoty nikdy nepostihovaly - ono by to totiž podle názoru hysterických fanatiků jako je pan Černěk znamenalo, že každý druhý člověk (zejména v létě) je vlastně každou chvíli přiožralý a za volant by nesměl sednout vůbec nikdo; ani policajt...
Postih při zjištěné hladině 0,03 promile, čili desetině (!) té přirozené hladiny, to je naprosto absurdní. Nic jiného než idiocie. To je příliš silná káva i na ten náš Absurdistán. Doteď jsem se domníval, že aby někdo mohl zasednout v Ústavním soudu, musí to být moudrý člověk, kterému funguje zdravý selský rozum. A je spoleh, že místo aby kraviny a zbytečnou buzeraci podporoval, bude nás proti nim bránit. I tato moje iluze holt teď padla...
Mimochodem, naprosto souhlasím s názorem jiných v této diskuzi, že nebezpečný není ten, kdo si dá malé pivko s vědomím, že když si ho dal, musí být tím opatrnější. Nebezpeční jsou ti, kterým je stejně ÚPLNĚ JEDNO, KOLIK JE POVOLENO. Jestli 0, 0,3 nebo 0,5 promile...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat