Vlákno názorů k článku Úředníci už zase chtějí trestat lidi za to, že si nemohou dovolit novější auto (komentář) od Japan Power - Novější neznamená lepší, ekologičtější! Mám peníze na nové,...

Japan Power (neregistrovaný)
Novější neznamená lepší, ekologičtější! Mám peníze na nové, ale zároveň mám dvě auta (10 a 20 let) a obě jsou v super stavu, moc jich u nás nejezdí (jsou nedostatková, ceněná a svým způsobem výjimečná), a hlavně mě baví je řídit. Servis buď autorizovaný nebo sám ve své dílně. Díly jen originální z Japonska nebo renomované značky. Škodovku nebo jiný mainstream (koncern) bych z jistých důvodů určitě nechtěl, jelikož nejsem ovečka v davu a jako technicky znalý člověk také vím, že je to jen naleštěná, časovaná bomba s častokrát nespolehlivou technikou na pár let provozu nebo km. Proč to kupovat jen z důvodu toho, že u laické veřejnosti budu vypadat jako boháč, co si koupil toho Touarega nebo Kodiaq? Směju se všem, kdo si kupují údajně "majestátní" SUV a neumějí s nimi ve městech ani zaparkovat i s dopomocí různých parkovacích asistentů nebo se s krabicemi nevejdou do parkovacích pruhů a potom "třískají" do vedlejších aut. Převážně část majitelů ani neví, jaký motor mají v autě a jak takový přeplňovaný downsinzing funguje. Hlavně, že jsou to bezpečná, pohodlná auta :). Ale vysvětlujte to nepolíbeným, z 80% technicky nevzdělaným lidem od politiky, že to není o stáří, ale technické vyspělosti vozu nebo jeho současnému stavu. I 5 let staré auto bez problému může být vrakem.
ZT (neregistrovaný)
Naprostý souhlas, mám to taky tak. Ta nová vozidla se spoustou zbytečností, co mají na všechno asistenty jsou v rukou nezkušených řidičů jako neřízené střely? A když na to přijde, stejně nezacouvají do řady vozidel a asistent jízdy v pruhu jim neustále tahá za volant. Rozjet do kopce přes ručku to neumí a na plynulou jízdu musejí mít tempomat. Nehledě na to, že v dnešních autoškolách je nenaučí to hlavní: jezdit hlavou a sledovat okolí, být ohleduplný a dát najevo včas ostatním svůj úmysl (blikání, brzdění apod)