Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Úředníci už zase chtějí trestat lidi za to, že si nemohou dovolit novější auto (komentář). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Burden
(neregistrovaný)
1. 11. 2018 13:41
Já myslím, že věc je jasná. Zhruba do poloviny minulé dekády automobilky dělaly a nabízely auta tak, aby uspokojili požadavky zákazníků. Od té doby roste tlak na to, aby auta uspokojovaly požadavky Bruselských úředníků. Výsledkem je to, že každý, kdo má kvalitní auto, které se nekazí a má potenciál najet mnoho set tisíc kilometrů bez poruch či s levnými náhradními díly, si takovéto auto drží a nechce se jej zbavit. Automobilky pro zachování odbytu spolupracují s vládami a s Bruselskými úředníky, produkují nová auta se zabudovanými součástkami s řízeným opotřebením (tedy ty, které zlikvidují funkčnost stroje při nájezdu cca 150.000 km či věku 5let). Navíc díky rekuperaci výfukových plynů přinášejí majitelům obrovské problémy s karbonizací motoru, filtry pevných částic vyžadují nesmírně nákladné opravy ještě zánovních aut (Honda CRV originál 170.000 Kč).
Takže nesouhlasím s tvrzením v článku, že za to, že lidé jezdí starými auty můžou nízké příjmy obyvatel. Já mám na běžném účtu dost přes milion korun a bez problému bych mohl koupit auto nové, ale přes to své dva rodinné velkoobjemové diesely staré přes deset let budu udržovat dokud to jen bude možné.
Lidí, jako jsem já bude asi dostatek, takže vláda ve snaze nám vnutit ty nové složité maloobjemové poruchové předražené vozy s krátkou životností připravuje administrativní obstrukce - jako je zákaz vjezdu starších dieselů do měst, aplikace dodatečných poplatků a pokut a podobně. Když to nepomůže (a myslím, že jim to nepomůže) tak se obávám, že přejdou na tvrdší kalibr a prostě zákonem odeberou našim vozidlům technickou způsobilost. Bohužel v dnešní "demokracii" volení zástupci kašlou na zájem voličů a hájí zájmy korporací (jistě ne zadarmo).
Předpokládám, ža až zlikvidují diesely u osobních aut tak dramaticky zvýší spotřební daň za benzín. U nafty to nemůžou protože by zdražela nákladní doprava a přes ni všechno přepravované zboží a to by nešlo. No a až bude litr benzínu za stovku, tak se ukáže, že elektromobil je vlastně ekonomická volba.
Svině
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM