Jiří Mikeš (neregistrovaný)
My se učili před 40ti lety, že oktanové číslo deklaruje odolnost paliva proti samovznícení. (Izooktan OČ=100). Na výkon, jak vidno, nemá vliv. Vyšší čísla se využijí u silně zatížených motorů - třeba jízda s přívěsem v horách...:)
Mikes (neregistrovaný)
Příkladem může být třeba 1.8TSI v superbu kde dochází k vysokému opotřebení motoru a jeho životnost je tudíš 80 - 100 tis. Motor nemá výkon a chlastá olej po litrech (Info přímo ze servisu škoda) oprava pokud člověk nedodržoval garanční návštěvy 85tis. Kč. Jinak opravu částečně dotovala škodovka.
Marčok Marek (neregistrovaný)
Vážený redaktoři: to že natankujete palivo s vyžším octanovým číslem neznamená že je palivo výkonější, rozdíly v testu nezpůsobuje palivo tudíš váš test je falešný blbnete akorád lidem hlavu. Už jsem musel zareagovat protože polovina vašich článků jsou nesmysli, příště než něco podobného vyprodukujete poraďte se radši z odborníkama.
Sam (neregistrovaný)
S TSI mám špatnou zkušenost s rozvody a to samozřejmě těsně po záruce. Chápu že se neustále snaží a dávají tam něco odolnějšího aby to už jezdilo bez závad ale motorizace koncernu VW jsou opravdovou slabinou jinak celkem dobrých aut.
Sam (neregistrovaný)
S těmi rozvody je to pravda a automobilka to už zveřejnila a udělala nápravu. Otázkou ale je jestli to bude stačit a nebo to bude nekonečný příběh jako THP. Další věcí jsou naftové motory překračující veškeré normy vypouštěných emisí a to mnohonásobně.
Radek (neregistrovaný)
Když jsem koupil v 2008 F2 - HTP 51kW, všichni me strasili, ze po 100000 půjde do kytek. V 2016 sla do trhu se 165000 a úplně v pohodě. Pak jsem bohužel koupil starsiho francouze a protoze to byl celkove problem, mam ted sice Rapid, ale s 1,0 TSI a zatím úplně v klidu. Je potřeba hlavně nesetrit na oleji. Tolik ma zkušenost.
Karel D. (neregistrovaný)
Tadeus: Možná poníků, ale mých hybridních 136 koní (Prius 1.8 HSD) mělo co dělat, abych se jich v bratrovim služebním rapidu drželo. Jinak sám jsem jezdil nějakou dobu ve Fabii 1.2 TSI (63 kw) a musim uznat, že se s těmi motory jezdí velmi dobře, dobrý nástup od nízkých otáčkách a když sešplápnete umí zabrat, se spotřebou se není problém držet +/- 6 litrů. V běžným provozu jsou lepší než podobně výkonné atmosféry. Myslím, že než se jim někdo začne posmívat, měl by si to vyzkoušet.
mechanik (neregistrovaný)
Jakto že porovnávám neporovnatelné. Tady nejde o to kolik má motor válců ale o ten obsah. Náklaďáky taky maj 12ti a vícelitrové šestiválce, přitom by se jejich výkon dal srovnat třeba s novým naftovym třílitrem z bmw co má 4 turba. Ale ten motor by to jaxi nedal.
Karel (neregistrovaný)
Taky jezdím na FABIJI 1.2 TSI 40 kw a prozatím jsem trochu zpokojený až na nějaké drobností funguje zpolehlivě. Dejte si pozor při vyměně alternatora nepasuje 1.1 ani z 1.6 na 1,2 40 kw je atyp arternator a rád kouše šruby tak mosite pořadně dotahnout na tvrdo inak točí perfekně a dobijí spolehlivě plným vykonu.
Karel K. (neregistrovaný)
Kupovat a testovat Natural 98 jsou vyhozené peníze, zcela předpovídatelný výsledek. Benzín je znehodnocený úplně stejným biolihem jako Natural 95, který je silně hygroskopický a benzínu tak škodí dlouhé skladování v nádržích na benzinkách, protože ho nikdo nekupuje. Pokud chcete něco otestovat, pak radši benzíny typu 100+, kde plní funkci biosložky ETBE (angl. ethyl-tert. butyl ether).
Miroslav Marek (neregistrovaný)
máme oktávku 1.4 TSI 90 kilowat a mitsubischi ASX 1.6 87 kilowat , jízda je nesrovnatelná ve prospěch TSI , najeto 70 000 , a to do takové míry , že si rád zaplatím i případnou opravu TSI ( i když zatím tomu nic nenasvědčuje ) , už kvůli bezpečnosti a radosti z jízdy.
nikdo (neregistrovaný)
Mohu srovnávat akorát 1,6cvvt od KIE a 1,4TSi ŠKODY -to starší 90kw a v tomto porovnání je mnohem lepší a výkonnější 1,6cvvt, ale zase cca o 0,5 l více v průměru žere. Pokud někdo ale používá otáčky jen v rozmězí do 3500-tak asi raději to TSI. Pro ty co umí jezdit a využívat plně potenciálu motoru tak to cvvt. Zajímal by mne názor majitelů s GDI
PAVEL (neregistrovaný)
Ja tankuju do své e46 řadový 6valec benzín pouze 98.za prvé,proto že ji mám předepsanou a ne nadarmo.když tam dám 95 tak mám o 1 až 1.5l na 100km větší spotřebu.odskoušeno na pravidelných dálkových trasách v zahraničí,tak že logicky raději o cca 2 kč na litru víc,než každých 100km cca 45kč mínus za vyšší spotřebu.to je proč to tankuju.lepší hoření a nižší spotřeba.19 let stary auto s 300tis na tachometru ale je to stočenina z Italie tak že tak půl mega a motor stále naprosto ok
Pavel (neregistrovaný)
Sám si poruchový ! TSI je špica, mám 1,4 a nechci nic jiného...