TZ: Seat prozradil v Paříži plán produktové ofenzivy na rok 2017

29.09.2016
1 nový názor
Autor: Redakce

SEAT zveřejnil na Pařížském autosalonu podrobné informace o největší produktové ofenzivě ve své historii. Po letošní premiéře modelu Ateca bude v roce 2017 následovat modernizovaný Leon, uvedení páté generace modelu Ibiza a ofenzivu završí debut v segmentu crossoverů s novým modelem SEAT Arona. Rovněž označení Arona bylo dnes zveřejněno poprvé. Arona je název města na ostrově Tenerife, na Kanárských ostrovech, a také místo v italském kraji Piemont. Nový SEAT Arona je vyvíjen a bude vyráběn v závodě SEAT Martorell v Barceloně. Předseda představenstva společnosti SEAT Luca de Meo uvedl, že „Leon, Ibiza a nový model Arona, společně s modelem Ateca, posílí značku SEAT v oblasti obchodní a finanční i z hlediska jejího image. Rok 2017 bude pro SEAT velmi výjimečný.“

Ateca X-Perience, nové zážitky z řízení SUV

SEAT vystavuje v Paříži nový model Ateca X-Perience, který bude společně s modelem Ateca, od dnešního dne až do 16. října, hlavním magnetem atraktivní expozice španělské značky. Ateca X-Perience je dobrodružnější, terénní verzí prvního SUV v historii značky SEAT, které se již stalo třetím pilířem její nabídky. Během několika měsíců od uvedení na trh přijali prodejci více než 21 000 objednávek. Kromě toho bylo zaznamenáno více než 39 milionů zhlédnutí webových stránek a realizováno 1,5 milionu konfigurací prostřednictvím internetu. Model Ateca X-Perience, inspirovaný středozemní kulturou, projevuje svou nejdobrodružnější stránku s mimořádnými vlohami pro jízdu v terénu a je cvičením, které ukazuje možnosti modelové řady Ateca i její budoucí potenciál.

Expozice značky SEAT nabízí zážitky ve formátu 4D

Pařížský autosalon je pro značku SEAT ideální příležitostí k prezentaci její vize, v níž je síťově propojený automobil klíčem k budoucí mobilitě. Za tím účelem vznikl jedinečný koncept dvojité expozice, který je naprosto odlišný od všeho, co bylo dosud k vidění na autosalonech po celém světě. Expozice přitahuje pozornost nabídkou zážitků ve formátu 4D, které umožňují návštěvníkům emocionální kontakt se značkou i městem Barcelona. V souladu s rostoucím významem digitalizace ve strategii společnosti SEAT posloužil slogan „SEAT Always ON!“ jako inspirace pro návrh způsobu, jímž španělská značka prezentuje svou image v Paříži. Součástí expozice je například amfiteátr 4D s nepřetržitou tiskovou konferencí a konfigurátor, který používá technologii BitBrain, umožňující individualizaci modelu SEAT Ateca v souladu s emocemi a nervovými signály návštěvníků.

Outdoorová zóna nabízí mimo jiné tiskové centrum, odpočinkový koutek a místo pro setkávání lidí. Návštěvníkům je tak umožněn živý kontakt se značkou. Koncept „Stvořen v Barceloně“ vrhá světlo na město, které je sídlem společnosti SEAT, aby upozornil na jeho modernost i jeho roli jako mezinárodního měřítka v oblasti městského designu, což jsou všechno hodnoty sdílené značkou SEAT.

http://www./ (neregistrovaný)
Det är likadant för oss, våra döttrar älskar vår hund. Jag tycker även att hunden hjälper till att uppfostra dom!
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?