TZ: Dacia slaví v ČR rekordní obchodní výsledky

20.09.2016
přidejte názor
Autor: Redakce
  • 60 000 prodaných vozů značky Dacia v ČR

  • V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodejů s tržním podílem 5,4%

  • Dacia je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele a za rok 2016 má dokonce historický tržní podíl 9,1 % v této kategorii

  • Duster je nejprodávanější SUV soukromé klientele i v r. 2016

  • Dokker je nejprodávanější dodávkou na trhu v roce 2016

  • Sandero je druhý nejprodávanější vůz soukromé klientele ve své kategorii (B segment bez MPV)

Filosofie značky Dacia nabízet velkorysé, spolehlivé a přitom dostupné vozy sklízí již po 12 let celosvětové úspěchy. Tento přístup od počátku oslovuje i české zákazníky a díky jejich zájmu zaznamenala značka Dacia v srpnu 2016 překonání několika milníků, které potvrzují její neotřesitelnou pozici na českém trhu.

60 000 vozů Dacia na českých silnicích

Před dvěma lety slavila značka Dacia desetileté výročí příchodu modelu Logan na český trh. Od té doby došlo k výraznému rozšíření nabídky, která nyní oslovuje široké spektrum zájemců o kvalitní a prostorné vozy a díky tomu se do 31. srpna 2016 v České republice prodalo již více než 60 tisíc vozů značky Dacia. Nejprodávanějším modelem je SUV Duster, který od uvedení na trh v roce 2010 překonal metu 16 tisíc kusů. Druhou příčku na pomyslném žebříčku popularity drží Logan MCV s více než 13 tisíc prodanými vozy a je těsně následován modelem Sandero, jehož prodeje bezpečně překročily 12 tisíc kusů.

Dacia na čtvrtém místě v prodejích osobních automobilů

V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodejů s tržním podílem 5,4% (OA bez LUV). Model Duster se pak v srpnu stal nejprodávanějším vozem kategorie SUV a v prodejích soukromé klientele je nejprodávanějším SUV již od ledna 2016. Za stejné období je také Dacia Dokker nejprodávanější osobní dodávkou. Tyto výsledky navazují na dlouhodobé úspěchy značky Dacia, která je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele, v roce 2016 dokonce s rekordním tržním podílem 9,1%.

Tisková zpráva

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?