Pavel (neregistrovaný)
mám na to stejný názor. ty malé motory škoda, vw se potkávají téměř nepřetržitě. nevím jak dopadne můj nový logan, ale snad mě nezklame a něco vydrží. občas dostane zabrat, když jsem naloženej. ale schválně jsem si vzal 1.2 bez turba, aby to nebylo moc přetlačené.
Jarda (neregistrovaný)
:-D :-D :-D to Jakub. Vážně jsi mě rozesmál hochu. Tvoje zkušenosti bych rád viděl. Plácáš tu jeden nesmysl za druhým. Tak například s rozvodovým řetězem mají problémy všechny automobilky. Ve většině případů to vyrábí jedna fabrika. O tom, že by se měnila turbodmychadla u koncernu jak na běžícím pásu vůči počtu provozovaných vozidel vážně nevím. O účtovaní služeb patrně též nevíš nic. Jen holé plácání jak v hospodě u piva. Uvítal bych věcné argumenty.
Viktor (neregistrovaný)
Zlatá Kia Sorento diesel, mod 2006. 242tkm, nula závad, které by mě nechaly stát. Má řetěz, zatím přede jako koťátko, kupoval jsem jako nové. Jediné opravy byla vymena desticek, na 200tkm vymena i kotoucu, kazde tri roky vymena hlinikové trubicky na klima za 1800, a vloni vymena kondenzatoru na klima za 11000. jinak NIC. letos dost dukladne osetreni spodku antikorozi. muj broucek.
Lojzík (neregistrovaný)
Podejť by Porshe nebylo tak spolehlivé, když si vezmeme jaká historie za touto značkou stojí a taky fakt, že se jedná o premiovou značku, která prostě kvalitní být musí. Sám jsem si na https://www.truck1-cz.com/jina-technika/osobni-auta Porshe 911 koupil a musím říct, že jsem píjemně překvapen, protože už dva roky jezdím bez závady.