johny (neregistrovaný)
Nějak mi uniká ta unikátnost. Možná tak v komfortu, ale z článku vyznívá, že ta unikátnost má být v manévrovací kameře, odděleným místem řidiče, aktivní zadní nápravou a obrovský zavazadlový prostor. Manévrovací kamera a aktivní natáčecí 3. náprava jsou už několik let standardem. Oddělenou kabinu má např. nějakej ten rok starej Beulas glory (možná ještě nějakej jezdí u regiojetu) a jeho 14m verze má v základu ten zavazadelník 15m3 (15m verze 17m3). Pokud tam někdo vidí tu unikátnost napište mi to prosím. Takhle to vypadá jen jako reklama na dopravce.
johny (neregistrovaný)
georgis 51: Kdyby to byl unikát, tak má něco, co někdo jinej nemá. A jak jsem psal výše, tak i ten design má bus starej 11 let, tak ten taky není unikát. V tom případě se ale nejedná o unikátní bus, ale např. bus s neobvyklým designem, či tak něco.
Josef (neregistrovaný)
Asi před dvaceti lety jsem dva týdny jezdil po Anglii a Skotsku busem, pronajatým od fotbalového klubu, na jehož jméno si už nevzpomenu. Ale dobře si vzpomínám na přímo nehorázný luxus interiéru: kožená sklápěcí křesla, po každé straně v řadě po jednom, pochopitelně s TV monitorem, nastavitelnou podnožkou a individuální klimatizací, dvě lůžka, (jedno masérské, jedno pro zraněného hráče) WC, buffet, šatna, karetní stolek pro čtyři hráče, posádku tvořil steward a dva řidiči. To, co v článku představujete, je srovnatelné spíše s linkovým autobusem Praha - Liberec.
Honza (neregistrovaný)
Tak unikátní je hlavně pane řidičem. Ve FM mě problikával a troubil když jsem byl v rychlém na čtyřproudovce no a pak ten Frýdek projel kilečkem. Potom jsem ho potkal v Ostravě u Makra a v 80 si to taky valil v rychlém víc než je zdrávo nalepený v kufru auta před ním. Vevnitř děti ve věku mateřské školky. Takže unikát k pohledání!
Jiří Lukáš (neregistrovaný)
Asi před patnácti lety jsem měl možnost si prohlédnout na dovolené v Itálii autobus Německého dopravce. A to byl tedy luxus! Horní paluba byla určena k přepravě osob ale tak že každé dvousedadlo mělo před sebou stoleček a hromadu místa na nohy, to že byla sedadla polohovatelná je samozřejmostí. Na dolní palubě kde seděl řidič bylo dále místo pro zavazadla, takové ty regálové skříně kde se v pohodě naskládaly kufry a batohy a uličkou se šlo do zadní části kde byl luxusní salónek s pohodlnými sedačkami kolem stolu, nechyběl automat na kafe, čaj a nealko nápoje, v té době jsem tam viděl i popelník ale zda se využíval to nevím. tak tomu bych asi řekl luxus! Tento Třinecký zázrak je asi jen omyl redaktora.