BMW fanda (neregistrovaný)
Ku tej e39 "Olej normálně neberou " vo verzii M54B30 čiže 30i ten olej výrazne berú už prakticky od výroby z dôvodu tenkých stien valcov a veľkého objemu.Ak motor jazdí často vo vyšších otáčkach (častejšie u e46 30i či Z3) je bežné dolievať aj 3deci na 1000 km.
Jimi (neregistrovaný)
ještě kombíky dost často trpí na čerpadlo pro udržování stálé světlé výšky zadní nápravy (vzduch). Jinak pro mně celkové zklamání ze současného vývoje značky, kvalita jde do kopru- z prestižního auta se stává obyčejné problémové velké auto se slavnou vrtulkou na kapotě.
Hanz (neregistrovaný)
...u E39 ještě například stále se opakující poruchy jednotky ABS(DSC) z důvodu jejího nevhodného umístění, u E6x hlavně první generace například neskutečné a skoro neodstranitelné závady v elektrice plynoucí z příbuznosti s BN2000 použitém v E65 a u F1x například neskutečně mizerná životnost kondenzátoru klimatizace, který byl však loni předělaný a BMW ho teď prodává opravdu za pár korun... Holt je vidět, že se autor článku vyzná :( Radši by si měl asi jít sednout do supermarketu za kasu, než vykrádat cizí články a bez porozumění jejich obsahu je zveřejňovat na internetu...
Hanz (neregistrovaný)
...u E39 ještě například stále se opakující poruchy jednotky ABS(DSC) z důvodu jejího nevhodného umístění, u E6x hlavně první generace například neskutečné a skoro neodstranitelné závady v elektrice plynoucí z příbuznosti s BN2000 použitém v E65 a u E61 fatální poruchy panorama dach. U F1x například neskutečně mizerná životnost kondenzátoru klimatizace, který byl však loni předělaný a BMW ho teď prodává opravdu za pár korun... Holt je vidět, že se autor článku vyzná :( Radši by si měl asi jít sednout do supermarketu za kasu, než vykrádat cizí články a bez porozumění jejich obsahu je zveřejňovat na internetu...
Dawe (neregistrovaný)
prvni, co mi projelo hlavou po precteni je, ze clanek spis zkomplikuje pripadny prodej stavajicicho majitele 5, nez pomuze novemu v rozhodnuti. Zejmena u F1x,,nesmirne levne kousky plastu,, a vrzajici interier - zrejme jen u testovaneho kousku z auto esa, coz by me ani neprekvapilo. Zaverem souhlasim s Hanzem
Martin (neregistrovaný)
Nemyslim, že by článek měl někomu znepříjemnit prodej. Spíš to vidim tak, že Dalibor chce upozornit případné nové majitele, aby nečekali od ojetých pětek zázraky spolehlivosti. Spousta lidí si koupí auto za maximální limit svojí peněženky a pak to auto nedokážou spolehlivě provozovat a pak jsme v bazarech schopný najít jen odpravený plečky. Osobně jsem majitelem sedanů v manuálu 530i e39 (2001) a 540i e60 (2009) Obě auta stála nová 1.650.000,- což hovoří v neprospěch e60, ale upřímně musím říct, že ač s Daliborem souhlasím v pocitu, že e39 je poctivěji vyrobené auto, tak lépe se mi prostě jezdí s e60. Když odhlédnu od "stokoňového" a "stonewtonmetrového" rozdílu, tak e60 jezdí zatáčky s mnohem lepší trakcí i kontrolou, o třídu lépe brzdí a ve vyšších rychlostech na dálnici je mnohem tišší a jistější. Daní za to je cca o dva litry vyšší spotřeba ve městě a o litr na okreskách / dálnicích. e60 ale zase nežere olej, což už zmínil někdo nade mnou. Kdybych si měl dnes vybrat, znovu bych volil e60, je prostě upřímně ve všem lepší, než e39. Servis nesrovnávám, vzhledem k atmosférickým benzíňákům prostě žádnej není potřeba. Olej měním po roce nebo deseti tisíci a se stejným intervalem čistím klimu. e39 víc trpí na přední nápravě - už jsem měnil jedno rameno. A také jsem u ní měnil termostat, ale to vzhledem k jejímu věku nepovažuju za závadu, ale spotřební materiál. E60 zatím bez poruchy. Vždycky mě udivuje, že si všichni běží do bazarů pro nafťáka a pak jsou z jeho nákladů nešťastný a nízká spotřeba nafty to nikdy nevyváží. Já raději jezdím za 9 nebo 11 litrů stooktanu a závady neřešim. e39 i e60 jako ojetinu každému vřele doporučuju. e39 za cenu olítaný fabie nebo e60 za cenu olítaný octavie. Obě auta představujou za ty peníze nesrovnatelné zažitky za volantem a každodenní těšení se na každej kilometr. Všem fandům BMW zdar!
Paya (neregistrovaný)
Jsem hrdým majitelem BMW e61 530d FL. Tento článek jsem si rád přečetl. Přesto bych autorovi vytknul malý detail. Podle obrázků netestoval e60, ani F10, ale e61 a F11. Rozdíl je v pojmenování sedanů a kombíků u těchto řad. O opravdu nepovedeném motoru N47 s rozvodovými řetízky silou podobných těm co nosím na krku, praskající 4mm stěnou mezi válci a klikovou hřídelí, jejíž vysoustruženou součástí je i setrvačník byly už popsány stohy papírů. Stejně tak o přístupu BMW k zákazníkům, kterým nebyla uznána záruka po devastaci tohoto motoru po přetržení rozvodového řetězu třeba i po 50.000 km...
Markus (neregistrovaný)
Ještě k tomu 2litru n47 20d ten problémových je od roku 08/2007 do konce 2011 se 130kw ... je to úplně jiný motor nez původní se 110kw výkonové se dá upravit na 154Kw 420-440 nm a když se to používá hlavně za studena s rozumem tak to drží Mám ho v x3 kterou jsem kupoval ženě má najeto 133tis a výkon upraven v BMW aktualizaci SW a nic se na nekazi.. Možná je to tím ze není stočená z 550tis na 170 ... chce to zapojit hlavu se svým autem nájedu okolo 70tis za rok takže po třech letech má na budíku tolik co v inzerci 10let stará x5 nebo 530d ... takže to prezentuje naši bazarnickou elitu a národ co si přeje mít za 150tis auto které stalo přes mega jako nové ... V BMW servisu jsem se servismany už několikrát bavil na téma stocenych km a nezřídka se to pohybuje od 250az po rekord se 446tis stocenych
JINDRA (neregistrovaný)
Ahojte, prodavam BMW E39 530TD 142Kw,sestivalec. Ma najeto kolem jen 50.000km je to model M zakoupene original z BMW firmy München. Jsem prvni majitel!! V zime nikdy nejete ani jeden den,garazovane.Jsem nekurak a nikdy se v aute nekourilo a nejedlo. Rok vyroby 2001 na ceskych silnicich najeto maximalne 4.000km jinak jezdilo jen po krasnych dalnicich v rakousku,nemecku,Italii.V roce se vyjelo jen v krasnem letnim obdobi cervenec srpen,jinak stoji v garazi na spalkoch.Pravidelne meneny olej i kdyz se najelo maximalne jen 4.000km. Takove auto a v takovem stavu neni ani v museu a jestli tak ve firme BMW jako vystavni kus,na cestach ho takove uz NEUVIDITE!! Je jako nove,jeste nebyla doleta do ostrikovacu nemrznouci smes,vse je jeste original napl,dale je originalni autobaterie,plne funkcni. Jizda v tomto aute je zazitek. Prodavam z duvodu stehovani a nechci aby stalo nekde venku na desti a nebo aby ho nekdo ukradl. Prodam jen vaznemu zajemci,ktery shani takove auto,zadnemu nejakemu rasovi to nikdy neprodam. To auto je jako nove vyjete z BMW Firmy. Na pozadani zaslu fotky. Muj mail: blume1@seznam.cz
Alfons (neregistrovaný)
Ja mam E39 530D od Roku 2002 tzn. od nova a krom automaticke prevodovky a podavaciho cerpadla za 4000kč je vše na motorové části původní uz přez 400tis km. Je to sice starý auto kterým parádu neuděláte,ale co se pohodlí týče,je to pořád výborný.
Josif (neregistrovaný)
Lituju všechny majitele BMW, kteří někdy navšívili Cartec Ostrava, tak obrovská míra neprofesionalitay a až hlouposti technikůna příjmu se nevidí. V Olomouci nejásejte, tam šéfuje jeden ex exot z Ostravy, nemají žádné technické vzdělání a jediný cíl je plnit kapsu agentu stb kadlecovi!
Martin (neregistrovaný)
Zajímavý článek,jak se zmiňuje o e39 starý dobrý bavorak.....:-), no já vlastním 39 z roku 03 2.2 125 kw sestivalcovy benzín,od koupě vozu jsem tam za 60tisíc a stále není investice ukonce ale prodávat ho nehodlám krásné svezení a tichý kultivovaný 6ti válec je prostě skvělé