Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Na trh míří první velkosériové auto bez zpětných zrcátek. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Pája. (neregistrovaný)
Citace: "... eliminují mrtvý úhel, protože budou měnit své nastavení podle směrových světel (to nejlépe ukazuje přiložené video). Speciální nastavení je připraveno také pro couvání." To jsou jako výhody proti klasickým zrcátkům ? Vždyť tohle umí některá auta i s klasickými zrcátky. Především to přenastavení při couvání. Pak také nastavení zrcátek i se sedačkami, pokud má auto paměť nastavení pro více řidičů. Další velkou "výhodou" je to, že pokud vám do displeje zasvítí Slunce, pak na něm neuvidíte prakticky vůbec nic. To se vám u zrcátka stane pouze v případě, že je Slunce přímo za vámi. Naproti tomu v noci vás budou displeje krásně oslňovat. Navíc když odejde displej nebo kamera, tak máte velkou výhodu v tom, že za opravu budete mít možnost zaplatit daleko víc, než za výměnu rozbitého skla v zrcátku (jasně, Lexuse si nekoupí člověk s příjmem českého dělníka). Citace : "Zároveň nebudou samotná zrcátka bránit ve výhledu šikmo vpřed a konečně absence zpětných zrcátek přinese také nižší aerodynamický hluk." Samotná zrcátka sice bránit ve výhledu nebudou, zato budou překážet displeje umístěné v rozích palubní desky. Aerodynamický hluk zrcátka produkovat také nebudou, protože tuhle funkci zastanou ramena s namontovanými kamerami. Aby se minimalizoval aerodynamický hluk, muselo by to umístění kamer být vymyšleno úplně jinak. Tohle je (podle obrázků) jenom dobastlené místo původních zrcátek. Shrnuto a podtrženo - tohle prostě v autě nechci ani zadarmo.