Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Toyota Supra dostala od TRD velké množství karbonu a nová kola. Techniku tovární tuning nezměnil. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Nesto
(neregistrovaný)
14. 2. 2019 9:17
Takže TRD zaslepilo všechny ty sací otvory velkym kusem karbonu, místo malým kusem plastu. Všechny karbonové díly jsou v dolní části vozu, takže předpokládáme-li, že jsou lehčí než původní díly, tak se autu zvedne těžiště.
Mimochodem až teď jsem si všimnul, že už to nemá 3. dveře, ale jen malý kufr. Takže shrnutí:
- Je to menší a vyšší.
- Slabší (myšleno v rámci doby kdy vznila, 330Hp bylo dost v 93. ale dnes je 340Hp něco, co zahanbí i auta střední třídy).
- Oproti všem původním verzím, nemá hatchback.
- Oproti všem původním verzím, nemá zadní sedačky.
- Oproti všem původním verzím, ani skelet ani motor nevyvinula Toyota.
Tohle auto je fakt špatný vtip. Udělali velký facelift a možná podvozkový tuning BMW Z4 a nalepili na to logo Supra. Jsem si jist, že fanoušci, které si Supra MKIV získala, budou tímto vývojem nadšeni...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM