Nesto (neregistrovaný)
Takže TRD zaslepilo všechny ty sací otvory velkym kusem karbonu, místo malým kusem plastu. Všechny karbonové díly jsou v dolní části vozu, takže předpokládáme-li, že jsou lehčí než původní díly, tak se autu zvedne těžiště. Mimochodem až teď jsem si všimnul, že už to nemá 3. dveře, ale jen malý kufr. Takže shrnutí: - Je to menší a vyšší. - Slabší (myšleno v rámci doby kdy vznila, 330Hp bylo dost v 93. ale dnes je 340Hp něco, co zahanbí i auta střední třídy). - Oproti všem původním verzím, nemá hatchback. - Oproti všem původním verzím, nemá zadní sedačky. - Oproti všem původním verzím, ani skelet ani motor nevyvinula Toyota. Tohle auto je fakt špatný vtip. Udělali velký facelift a možná podvozkový tuning BMW Z4 a nalepili na to logo Supra. Jsem si jist, že fanoušci, které si Supra MKIV získala, budou tímto vývojem nadšeni...
rmvcgtzloi (neregistrovaný)
Toyota Supra dostala od TRD velké množství karbonu a nová kola. Techniku tovární tuning nezměnil - Autobible.cz armvcgtzloi [url=http://www.gvu7x6ja56sg6195l1j231xe85tswr72s.org/]urmvcgtzloi[/url] rmvcgtzloi http://www.gvu7x6ja56sg6195l1j231xe85tswr72s.org/