Toyota C-HR uspěla jako spořivý crossover. Teď ale dostane motor z divokého Yarisu

přidejte názor
Autor: Redakce
  • Ostrá verze modelu C-HR je přímým konkurentem Volkswagenu T-Roc R

  • Tříválcový motor 1,6 bude mít nejspíš nižší výkon než v případě Yarisu GR

  • Uvedení na trh je plánováno v horizontu dvou let

Automobilka Toyota po dlouhých letech půstu zásobí fanoušky motorsportu jednou lepší zprávou za druhou. Po nedávném oznámení sériové výroby ostrého Yarisu GR se do medií dostala další příjemná zpráva, která potěší nejednoho fanouška rychlých kol. Toyota namontuje přeplňovaný tříválcový motor 1,6 l také pod kapotou crossoveru C-HR.

Předpokládané představení Toyoty C-HR v provedení Gazoo Racing je plánováno v průběhu následujících dvou let. Nevyjasněnou otázkou je, zda půjde o stávající generaci, nebo až o tu další, která by se měla veřejnosti představit na konci roku 2021.

Srovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Když je žák lepší než učitel
Přečtěte si také:

Srovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Když je žák lepší než učitel

Stávající Toyota C-HR se vyznačuje spíše výrazným designem a hospodárností provozu, a to zejména v hybridní verzi. Sportovní model reaguje na rostoucí počet sportovně laděných crossoverů v čele s ostrým Volkswagenem T-Cross R. Své štiky do rybníku zanedlouho vypustí také Hyundai (Kona N) a Ford (Puma ST). Podobně jako chystaná Corolla GR dostane také C-HR přiškrcenou verzi tříválcové šestnáctistovky, takže 192 kW Yarisu model C-HR GR rozhodně nepřekoná. V úrovni spekulací také zůstává, zda i v tomto případě Toyota použije manuální převodovku. Pohon všech kol je spíše nepravděpodobný.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?