Jaroslav Zapletal (neregistrovaný)
Než-by zloději-výrobci snížili ceny,aby se nový výrobek prodal,raději jej odhodí na světové skládky a původní cenu oželí.Tomu se říká světová ekonomika.Při tom by se krásně obnovoval obchod s vozidly a mizely by ojetiny. T ě m t o k u r v á m s e ř í k á h o s p o d á ř i !!!
kolemjdouci (neregistrovaný)
Když budou prodávat Avensis v Evropě za stejný peníze jako Camry na jiných trzích, tak tady budou mít rovněž úspěch. Jejich problém, že nejsou schopni uspět v Evropě, nejspíš dělají něco špatně. Zákazníci tady nejsou jiní než v americe, oba koukají dostat za své peníze co nejvíc.
Mildas1 (neregistrovaný)
Avensis má zásadní chybu. Z článku vyplývá, že dali u Toyoty přednost sedanu před liftbackem. Přitom liftback byl asi nejžádanější ( asi jako u Mondea). Pokud nepotřebuji auto na reprezentaci ( a to Avensis rozhodně není) tak bych místo sedanu vyráběl liftback. Navíc má Toyota úžasné hybridy, tak proč nafťák? Benzinový hybrid by byl celkem ideální volbou