SUVerén (neregistrovaný)
Tak stejně si dovedu představit, že bych si bazarovou prémiovku pořídil na pár let na frajeřinu a pak to poslal dál, co jinýho s tim :D Pak si zrovna v bazaru koupit rodinné auto s kočkou, kterou jsem na tu prémiovku sbalil a mám plán jak víno :D
Automan (neregistrovaný)
Tak to holt je, toto lze dělat v případě že mám někoho kdo do toho autobazaru jde se mnou a auto pořádně prozkouší a projede, myslím že i někde, min v aaa jde auto vzít do servisu. Potom klidně A8 4,2 na pohodu koráb silnic co stál skoro 2 mega novej:-)
R2 (neregistrovaný)
Myslim si, ze jitis free neni moc pouzitelny. Pokud se zaregistrujete, tak se da proklikat k podrobnym vypoctum, ktere uz jsou lepsi. Muzete si potom vypocty zkorigovat ke svemu obrazu. Zejmena muzete zacit zadanim pribliznych dat vymen dilu v kolonce zanedbana udrzba nebo odhadovanych procent zivotnosti dilu k danemu datu, coz cely vypocet dost promeni. Dale jste vetsinou schopni resit praci levneji, nez za kolik ji pocita jitis nebo mate jiny nez uvazovany najezd a take jde treba menit nastaveni kvality nahradnich dilu, takova podrobna kalkulace uz muze byt docela zajimavym odhadem ocekavatelnych nakladu. Jinak castka uvadejici naklady na km v tabulce je asi pomerne nesmyslna, predpoklada totiz, ze jde auto v perfeknim stavu nebo ho do perfektniho stavu uvedete, coz se asi v praxi nestane. Pokud bychom predpokladali pesimistickou variantu z tabulky, kdy je na aute spatne temer vse, tak se pri tomto nizkem najezdu bavime o nezanedbatelnych 23 Kc/km, aby ten vypocet nakladu k necemu alespon radove byl, tak je asi opravdu treba projit podrobneho pruvodce a naklikat si, jak na tom konkretni dily na aute jsou.
Jířa (neregistrovaný)
No, tak proti gustu, já zrovna patřím mezi ty co nevyhledávají kde jaký luxus. Když jsem před rokem kupoval ojetinu potřeboval jsem především spolehlivé a bezpečné auto to je pro mě priorita.,ještě, že v bazarech je plno takových aut,když má člověk štěstí dá se opravdu narazit na slušný vůz.
TEAM JITIS (neregistrovaný)
TO R2: Děkujeme za komentář, JITIS FREE TCO slouží skutečně pouze pro orientaci a nákladovosti uvedeného modelu. Pro konkrétní vozidlo a jeho stav opotřebení i osobní preference: nájezd kilometrů, kvality dílů, případně cen za práci v servisu je nutné přejít do pokročilého výpočtu JITIS 36 PAY (v současné době můžete počítat ZDARMA) a tak toho využijte! Vaše hodnocení bylo přesné, jako by Váš příspěvek psal "někdo z nás".
Petr (neregistrovaný)
AUDI A8 4,2i quattro vymena jedne vacky, stavitek a vahadel (+bezny servis)= 150t Kč .... skoro zadarmo